بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ بدست آمد؛

"بکام" و تحقق سودی نزدیک به صفر

اینکه چگونه ارزش شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی با تحقق تنها ۱۸۵ میلیارد ریال سود خالص در ۶ ماهه به بیش از ۸۱.۰۰۰ میلیارد ریال رسیده بود اتفاقی است که شاید نتوان جوابی را بر مبنای اصول سرمایه گذاری برای آن یافت.
کد خبر : ۲۳۲۷۹۵

آیا سود ۱۸ میلیارد تومانی ارزش بیش از ۳۹۰۰ میلیارد تومانی کنونی شرکت را توجیه می‌کند

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، اینکه چگونه در دو سال گذشته شاهد رشد نجومی قیمت سهام شرکت‌ها و عدم همخوانی ارزش شرکت‌ها با سودآوری آن‌ها بودیم رخدادی است نامیمون که بی‌شک بازار‌سرمایه را تا سالیان سال تحت الشعاع قرار خواهد داد.

اینکه چگونه ارزش شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی با تحقق تنها ۱۸۵ میلیارد ریال سود خالص در ۶ماهه به بیش از ۸۱.۰۰۰ میلیارد ریال رسیده بود اتفاقی است که شاید نتوان جوابی را بر مبنای اصول سرمایه‌گذاری برای آن یافت.

آیا سود ۱۸ میلیارد تومانی ارزش بیش از ۳۹۰۰ میلیارد تومانی کنونی شرکت را توجیه می‌کند

شرکت کارخانجات شهید قندی در دوره ۶ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و بر اساس گزارش حسابرسی شده موفق به کسب سود خالص ۱۸۵ میلیارد ریالی شده که در مقایسه با سود خالص ۴۱ میلیارد ریالی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ پوششی مناسب تلقی می‌شود.

بر اساس صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی شده این شرکت بخش عمده‌ی افزایش در حدود ۱.۴۶۶ میلیارد ریالی درآمد‌های این شرکت در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ به دلیل افزایش مقادیر فروش کابل‌های مخابراتی مسی صادراتی و کابل‌های مخابراتی نوری داخلی در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته است.

آیا سود ۱۸ میلیارد تومانی ارزش بیش از ۳۹۰۰ میلیارد تومانی کنونی شرکت را توجیه می‌کند

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود محصول اصلی شرکت کابل‌های مخابراتی مسی و نوری بوده و فروش این محصول بخش عمده‌ای از درآمد‌های شرکت را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر