بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

صف فروش گروه محصولات شیمیایی در این نمادها

"شتران"٬ "شپنا" "شبندر""شبريز" "شراز" "شبهرن" "شسپا" "شپاس" و "شرانل"
کد خبر : ۲۳۲۸۷۴
نویسنده :
مینا علیزاده
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رشد نرخ فروش محصولات
بدون وجود تقاضای مازاد انجام شد؛
رشد نرخ فروش محصولات "شپنا" در بورس کالا
تکمیل سبد محصولات جدید
«نفت ایرانول» به ازای هر سهم ۴.۰۴۷ ریال سود ساخت؛
تکمیل سبد محصولات جدید "شرانل"/ شیب صعودی روند فروش ۵ساله
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
نازکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خدا ازتون نگذره چقدر بی رحم و بی انصاف هستید صنار سرمایه مردم رو نابود کردید بازم دست بر نمیدارید کمی از خدا بترسید بخدا روزی برسه که باید جواب پس بدید خیلی بی رحم و بی انصافید خدازتون نگذره خدا ازتون نگذره چه جوری ما رو به بازی گرفتید
ناشناس
Germany
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
با سلام خدمت مدیریت پایلایشگاه نفت تهران واقعا از مشتری مداری شما بسیار متاسفم نمیدونم چرا این شرکت بزرگ که برخی انرا غول پالایشی معرفی مینمایند باید چنین وضع اسفناکی در بورس داشته باشه یه زمانی سهام ان تا 80 هزار تومان رسیده و در تاریخ بورس ایران ثبت شده اما حالا اینقدر وضعیت ضعیف ، ناتوان، بی برنامه و.... که همه دارن از این سهم به عنوان بدترین سهم بورس ایران یاد میکنند مردم به خاطر پیشینه این سهم رفتن زندگی شون رو فروختن تا هم کمکی به این شرکت و مملکتشون بکنند و هم منفعت اقتصادی به دست بیارن اما بی تدبیری چه بلایی سرمردم و همچنین این شرکت در اینده نزدیک در میاره واقعا باید دست ان مدیر ان دوره که توانست با تدبیر و برنامه سهم این شرکت رو تا 80 هزار تومان(سال 92) برسونه بوسید. همتراز های دیگر پالایشی ها را در حال حاضر نگاه کنید و ارزش سهام اونها رو با این سهام لعنتی شتران مقایسه کنید. لطفا تدبیری کنید