بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
"ومعلم" در ۶ ماهه ۱.۹۵۰ ریال سود ساخت؛

رشد ۸۳۱ درصدی سود خالص "ومعلم"

بیمه معلم در گزارش صورت وضعیت مالی ۶ ماهه میاندوره‌ای، مجموع دارایی‌های خود را طی این دوره برابر با مبلغ ۵۲.۴۶۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده، موجودی‌های نقد نیز با رشد ۱۹ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغی بالغ بر ۱.۸۵۳ میلیارد ریال گزارش شده است.
کد خبر : ۲۳۲۸۹۲

افزایش ۸۳۱ درصدی سود خالص

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بیمه معلم در گزارش فعالیت صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱، میزان سود عملیاتی خود را طی این دوره بالغ بر ۲.۶۰۴ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین میزان سود خالص ثبت شده در این دوره ۶ ماهه برابر با ۲.۹۲۵ میلیارد ریال بوده و سود خالص هر سهم نیز ۱.۹۵۰ ریال اعلام شده است.

میزان سود عملیاتی بیمه معلم در پایان ۶ ماهه ابتدایی سال جاری (مقایسه با دوره مشابه سال گذشته)، افزایش ۱.۵۶۳ درصد افزایش داشته که در سال گذشته مبلغ ۱۵۶.۶۲۷ میلیون ریال به ثبت رسیده، سود خالص این شرکت نیز رشد ۸۳۱ درصدی را شاهد بوده که در سال گذشته برابر با ۳۱۴.۳۱۷ میلیون ریال بوده است.

افزایش ۸۳۱ درصدی سود خالص

بر اساس این گزارش، بیمه معلم در گزارش صورت وضعیت مالی ۶ ماهه میاندوره‌ای، مجموع دارایی‌های خود را طی این دوره برابر با مبلغ ۵۲.۴۶۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۶۶ درصدی را تجربه کرده است.

موجودی‌های نقد نیز با رشد ۱۹درصدی نسبت به سال گذشته به بالغ بر ۱.۸۵۳ میلیارد ریال گزارش شده، سود انباشته "ومعلم" طی این دوره ۶ ماهه، ۲.۲۰۳.۳۹۰ میلیون ریال به ثبت رسیده که افزایش ۴۵۴ درصدی را به همراه داشته است.

افزایش ۸۳۱ درصدی سود خالص

اشتراک گذاری :
ارسال نظر