بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران:

مقدمات ورود زیرمجموعه "سمگا" به فرابورس فراهم شد

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران گفت:از آن جایی که ارزش خالص دارایی‌های شرکت با ارزش دفتری آن‌ها در حال حاضر دارای اختلاق قابل توجهی بوده شناسایی مازاد تجدید ارزیابی سپس انتقال آن به سرفصل سرمایه مستلزم بررسی لازم بوده و همچنین این امر پس از اجرای افزایش سرمایه از محل سودانباشته و اندوخته سرمایه‌ای در دستور کار هیات مدیره قرار می‌گیرد.
کد خبر : ۲۳۲۸۹۴

مقدمات ورود زیرمجموعه

به گزارش بورس نیوز، اسفندیار حیدری پور، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران درخصوص شرکت‌های اقتصادی نگین اقتصادی گردشگری ایرانیان "گنگین" و سرمایه گذاری لقمان "ولقمان" مجوز ورود به بازار سوم پایه توافقی صادر شده که پیگیری ورود به بازار فرابورس "گنگین" در حال پیگیری است.

وی درباره افزایش سرمایه و تاثیر افزایش نرخ ارز در ارزش گذاری دارایی‌ها افزود: به استناد ماده ۶۶ اساسنامه شرکت برنامه عملیاتی افزایش سرمایه از محل اندوخته سرمایه‌ای و همچنین سود انباشته در دستور کار قرار داده بنابراین نتیجه بررسی‌ها و کارشناسی موردنیاز به جهت طرح در جلسه هیات مدیره ارائه خواهد شد.

حیدری پور با اشاره به برنامه شرکت برای میزان احتمالی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها خاطرنشان کرد: از آن جایی که ارزش خالص دارایی‌های شرکت با ارزش دفتری آن‌ها در حال حاضر دارای اختلاق قابل توجهی بوده شناسایی مازاد تجدید ارزیابی سپس انتقال آن به سرفصل سرمایه مستلزم بررسی لازم بوده و همچنین این امر پس از اجرای افزایش سرمایه از محل سودانباشته و اندوخته سرمایه‌ای در دستور کار هیات مدیره قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران درخصوص پیشرفت فیزیکی و زمان بهره بردرای احتمالی پروژه‌های در دست اجرا ادامه داد: فهرست پروژه‌های در حال احداث شرکت در داخل و خارج از کشور به شرح جدول زیر است:

سمگا

وی همچنین، درباره دلیل تغییر نشانی شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران بیان کرد: ساختمان جدید شرکت واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی تاکنون مورد تملک شرکت قرار نگرفته و قرارداد آن استیجاری بوده ضمن اینکه ساختمان قبلی شرکت نیز واقع در خیابان نلسون ماندلا به صورت استیجاری بوده است.


حیدری پور درخصوص شرکت فراگستر فدک نیز توضیح داد: شرکت فراگستر فدک اسپادان در حال حاضر تنها پروژه بزرگ فدک مال اصفهان را با درصد پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد دارد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با اشاره برنامه جدید درحوزه گردشگری داخلی و بین المللی گفت:براساس ماهیت و فعالیت شرکت بهره برداری و تامین هتل‌های رکسان ورود به حوزه گردشگری در کشور‌های منطقه و سایر منطقه سیاحتی و زیارتی کشور در حال بررسی و دستور کار شرکت قرار دارد که در این رابطه برنامه و طرح‌های آن در حال کارشناسی لازم است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر