بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
بیمه دانا ۶.۶۳۲ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد؛

افزایش ۴۲درصدی پرداخت خسارت "دانا"/ رشد ۳۶ درصدی حق بیمه صادره

بیمه دانا از ابتدای سال تا کنون، بیشترین میزان حق بیمه صادر شده را از بخش های «ثالث اجباری»، بخش «درمان»، بخش «بدنه خودرو»، بخش «زندگی اندوخته دار» و بخش «نفت و انرژی» داشته است.
کد خبر : ۲۳۲۸۹۷

افزایش ۳۶ درصدی حق بیمه صادره

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه دانا در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، میزان خسارت پرداختی طی این دوره را بالغ بر ۴.۹۲۹ میلیارد ریال گزارش کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مجموع خسارت‌های پرداختی برابر با ۲۹.۵۶۷ میلیارد ریال ثبت کرد.

"دانا" در ادامه میزان حق بیمه صادره خود را در آبان ماه سال جاری مبلغی بالغ بر ۶.۶۳۲ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه سال جاری نیز ۴۴.۶۶۰ میلیارد ریال از این بخش حق بیمه بدست آورده است.

افزایش ۳۶ درصدی حق بیمه صادره

میزان حق بیمه صادر شده و خسارت پرداختی از ابتدای سال مالی

میزان حق بیمه صادره بیمه دانا در آبان ماه، با افزایش ۶ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۶ درصد افزایش یافته، میزان خسارت پرداختی طی این دوره، در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۴۲ درصدی را به دنبال داشته، خسارت پرداختی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۱۳۳ درصدی مواجه بوده است.

افزایش ۳۶ درصدی حق بیمه صادره

نمودار بیشترین میزان حق بیمه صادر شده از ابتدای سال مالی

بیمه دانا از ابتدای سال تاکنون در بخش حق بیمه صادره در رشته‌های بیمه‌ای ۵ گانه، بیشترین سهم را به خود اختصاص دهد.

بر همین اساس، این شرکت دربخش‌هایی همچون، «ثالث اجباری» با ۱۵.۴۰۴ میلیارد ریال، بخش «درمان» با ۱۴.۱۵۶ میلیارد ریال، بخش «بدنه خودرو» با ۳.۱۸۰ میلیارد ریال، بخش «زندگی اندوخته دار» با ۲.۵۶۹ میلیارد ریال و بخش «نفت و انرژی» با ۱.۹۶۴ میلیارد ریال را در سر فصل «حق بیمه صادره» شرکت به ثبت رسانده است.

افزایش ۳۶ درصدی حق بیمه صادره

میزان خسارت پرداختی در ۵ رشته بیمه

با نگاهی به دیگر آمارهای اعلامی بیمه دانا از ابتدای سال تاکنون، خسارت پرداختی در ۵ حوزه زیر ذره‌بین رفته که بخش «ثالث اجباری» با ۱۱.۴۰۷ میلیارد ریال، بخش «درمان» با ۹.۹۹۸ میلیارد ریال، بخش «آتش سوزی» با ۲.۰۷۵ میلیارد ریال، بخش «حوادث سرنشین» با ۱.۷۲۱ میلیارد ریال و بخش «بدنه خودرو» نیز با ۱.۵۵۹ میلیارد ریال، به ترتیب اعلام شده است.

افزایش ۳۶ درصدی حق بیمه صادره

اشتراک گذاری :
ارسال نظر