بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
مدیرکل اموراقتصاد و دارایی استان کرمان از سرمایه‌گذاری ۳۰ درصد از مجموع سرمایه سهامداران غیرمستقیم کرمانی سهام عدالت در استان خبر داد.
کد خبر : ۲۳۲۹۳۷

سهامداران عدالت باید کد بورسی دریافت کنند

به گزارش بورس نیوز، حمید شیخ‌اسدی، مدیرکل اموراقتصاد و دارایی استان کرمان با اشاره به اینکه یک میلیون و ۹۳۰ هزار نفر مشمولین سهام عدالت در استان کرمان هستند اظهار کرد: از این تعداد یک میلیون و ۴۰۰ صد هزار نفر روش غیرمستقیم را انتخاب و ۵۳۰ هزار نفر روش مستقیم را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه در استان کرمان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر باید به سامانه سجام مراجعه کرده، ثبت‌نام خود را انجام داده و کد بورسی دریافت کنند افزود: برای ثبت‌نام در سامانه سجام مراجعه حضوری در دفاتر پیشخوان نیاز نیست.

مدیرکل اموراقتصاد و دارایی استان کرمان با اشاره به اینکه مردم در خانه هم می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام خود را انجام دهند ادامه داد: درخواست داریم تا هم استانی‌ها از حضور در تجمعات به‌دلیل شیوع کرونا پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در سجام و دریافت کد بورسی در سامانه‌های غیرحضوری امکان‌پذیر بوده و هیچ مانعی وجود ندارد خاطرنشان کرد: در هر خانه حداقل یک تلفن همراه و یک فرد تحصیل کرده وجود دارد که به راحتی می‌تواند ثبت‌نام کرده و کد بورسی دریافت کنند.

شیخ‌اسدی بیان کرد: درخواست داریم سهامداران حتماً ثبت‌نام کرده و کد بورسی دریافت کنند. مهلت ثبت‌نام تا ۳۰ آذرماه تمدید شده بوده که در آخرین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان نیز این مهلت تمدید شده و سهامداران عدالت نگرانی از این بابت نداشته باشند.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده دفاتر پیشخوان در روستا‌ها نیز این ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

مدیرکل اموراقتصاد و دارایی استان کرمان با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای افرادی که ثبت‌نام نمی‌کنند اتفاق نخواهد افتاد گفت: ثبت‌نام کنندگان می‌توانند از منافع آزادسازی سود سهم خود استفاده کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر