بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
این سیمان‌ساز با رشد ۳درصدی، به درآمد ۱۳۲ میلیارد ریالی رسید؛

کاهش ۱۳درصدی فروش "سفار"/ آیا نوار تولید سقف تیرماه را می‌شکند!

بیشترین محصول فروش رفته "سفار" در آبان ماه، در اختیار «سیمان پرتلند تیپ دو فله ای» با ۲۹.۱۷۳ تن بوده که در مقایسه با ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش فروش را تجربه کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۱۹ درصد کاهش مواجه بوده است.
کد خبر : ۲۳۳۰۶۴

کاهش ۱۲ درصدی فروش

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده طی این دوره مبلغی بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان درآمد ثبت شده "سفار" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه حدوداً بالغ بر ۹۵۸ میلیارد ریال گزارش شده است.

کاهش ۱۲ درصدی فروش

میزان درآمد شناسایی شده "سفار" از ابتدای سال مالی تاکنون
میزان درآمد حاصل شده شرکت سیمان فارس در آبان ماه، در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد افزایش درآمد را به همراه داشته، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشه ۱۷ درصد افزایش را در پی داشته، درآمد‌های بدست آمده از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه با رشد ۲۹ درصدی مواجه بوده است.

کاهش ۱۲ درصدی فروش

با توجه به جدول بالا، سهامداران در انتظار آن هستند که باردیگر، این شرکت بتواند میزان درآمدزایی تیرماه را تکرار کند تا میزان سودسازی بیشتری به سهامداران برسد اما؛ افزایش درآمدی که پس از مردادماه مشاهده شد، شاید بتواند این امید را در دل سهامداران زنده نگاه دارد.

میزان فروش محصولات "سفار" از ابتدای سال مالی
بر پایه این گزارش، میزان فروش محصولات سیمان فارس در آبان ماه، برابر با ۵۱.۲۲۳ تن بوده که نسبت به ماه گذشته با ۳ درصد کاهش همراه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با کاهش ۱۳ درصدی روبه‌رو بوده، از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه حدوداً ۴۲۱.۶۹۷ تن میزان فروش را به ثبت رسانده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش را در پی داشته است.

کاهش ۱۲ درصدی فروش

میزان فروش محصول «سیمان پرتلند تیپ دو فله ای»
بر اساس این گزارش، بیشترین محصول فروش رفته "سفار" در آبان ماه، در اختیار «سیمان پرتلند تیپ دو فله ای» با ۲۹.۱۷۳ تن بوده که در مقایسه با ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش فروش را تجربه کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۱۹ درصد کاهش مواجه بوده است.

کاهش ۱۲ درصدی فروش

اشتراک گذاری :
ارسال نظر