بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
مدیرعامل شرکت معادن بافق گفت: در سال جاری و در فرصت باقیمانده تا پایان سال باتوجه به اشباع شدن بازار داخلی پیش بینی می‌شود حدود ۳۰۰۰ تن شمش روی صادر شود.
کد خبر : ۲۳۳۲۴۴

پیش بینی صادرات ۳ هزار تنی

به گزارش بورس نیوز، محمد دهقانی تفتی، مدیرعامل شرکت معادن بافق در خصوص میزان موجودی دقیق شرکت تا پایان آبان ماه ۹۹ اظهار کرد: موجودی کنسانتره روی ۱۴۸۹۲ تن، کنسانتره سرب ۵۲۶۴، شمش روی ۶۸۱۹ و شمش سرب ۵۰۷ تن است.

وی درباره برنامه شرکت برای فروش موجودی‌های نگهداری شده افزود: خط‌مشی فروش شرکت در سال‌های اخیر باهدف صادرات محصولات به خارج از کشور و استفاده از مشوق‌های موجود در این خصوص است. در سال جاری و در فرصت باقیمانده تا پایان سال با توجه به اشباع شدن بازار داخلی پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۰۰۰ تن شمش روی صادر شود.

مدیرعامل شرکت معادن بافق در خصوص نحوه بهره‌برداری معدن کوشک در سال جاری ادامه داد: در شرایط کنونی بهره‌برداری به‌صورت استخراج از معادن روباز و زیرزمینی (به ترتیب با ترکیب ۸۰ و ۲۰ درصد) بوده که استخراج فعلی در معدن زیرزمینی درافق منفی ۱۱۰ متر از سطح و معدن روباز نیز به‌صورت پلکانی در قسمت پهنوی شمالی و جنوبی در حال انجام است.

دهقانی تفتی همچنین خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی توسعه معدن مستلزم افزایش مقدار باطله برداری بوده که محاسبات و برآورد‌های مربوطه در طرح بهره‌برداری ارائه شد. همچنین با توجه به اتمام مهلت پروانه قبلی درخواست تمدید پروانه بهره‌برداری در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ارسال‌شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر