بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت:

تاکید بسیاری از مسئولان بر نگهداری سهام عدالت است

سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت گفت:تاکید بسیاری از مسئولان بر نگهداری سهام عدالت است، زیرا ارزش ذاتی سهام عدالت بسیار بالاتر از قیمت فعلی است.
کد خبر : ۲۳۳۴۷۲

تاکید بسیاری از مسئولان بر نگهداری سهام عدالت است

به گزارش بورس نیوز، اکبر حیدری، سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت اظهار کرد: سهامداران در روش غیرمستقیم، علاوه بر سهام ۳۶ شرکت بورسی، به طور متوسط ۱۲۵ هزار سهام شرکت سرمایه گذاری استانی را هم در سبد دارایی خود دارند که همین امر، سهام عدالت آن‌ها را در مقایسه با روش مستقیم، ارزنده‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه سهام عدالت ارزشمند است افزود: تاکید بسیاری از مسئولان بر نگهداری سهام عدالت است، زیرا ارزش ذاتی سهام عدالت بسیار بالاتر از قیمت فعلی است.

حیدری ادامه داد: از ۴۹ میلیون نفر دارنده سهام عدالت، ۱۹ میلیون نفر روش مدیریتی مستقیم و ۳۰ میلیون نفر، روش مدیریتی غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت خاطرنشان کرد: توصیه من به سهامداران عدالت این است که فروش سهام خود را در مرحله آخر قرار دهند، زیرا بزودی زیرساخت‌های لازم برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق سهام عدالت فراهم می‌شود و اگر مردم صبور باشند می‌توانند به جای فروش سهام عدالت، از تسهیلات استفاده کنند.

حیدری با بیان اینکه دارندگان سهام عدالت می‌توانند ۶۰ درصد از ارزش سهام خود را بفروش برسانند، توضیح داد: تفاوت فروش روش مدیریت مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت بدین صورت است؛ در روش مدیریت مستقیم، پس از ثبت سفارش فروش، وجه حاصل از فروش سهام شرکت‌ها به صورت جداگانه بفروش می‌رود و به حساب فرد واریز می‌شود این در حالی است که در روش غیرمستقیم سهامدار یک بخشی از سهام شرکت سرمایه گذاری استانی را انتخاب می‌کند و به فروش می‌رساند و وجه حاصل از فروش یکجا به حساب سهامدار واریز می‌شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری استان ایلام؛

مجمع "وسیلام" ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود

سهامداران "وسهمدا" در جریان باشند؛

تطابق اساسنامه "وسهمدا" در مجمع

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Korea (Republic of)
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
مسول چه می دونه فقر چیه گرسنگی چیه جیب خالی چیه اگه ماهم ماهی ده میلیون تو کارتمون بود دنبال سهام عدالت نمی رفتیم