بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
شیب متعادل صعودی روی نمودار مالی این شرکت نشست؛

افزایش درآمد ۱۲۰درصدی "قرن" / نمودار فروش با سهامداران سخن گفت

بیشترین فروش داخلی را طی این دوره بخش «بهداشت شخصی» با ۵.۸۲۴ تن به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته ۲۱ درصد افزایش فروش داشته است.
کد خبر : ۲۳۳۵۹۲

افزایش درآمد ۱۲۰ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پدیده شیمی قرن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های حاصل شده خود را طی این دوره مبلغی بالغ بر ۲.۰۳۴ میلیارد ریال گزارش کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز درآمد‌های شناسایی شده که شامل «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده برابر با ۱۱.۶۵۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

افزایش درآمد ۱۲۰ درصدی

میزان درآمد شناسایی شده " قرن "

درآمد ثبت شده پدیده شیمی قرن در آذرماه، نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد افزایش درآمد را به همراه داشته و همچنین درآمد‌های پدیده شیمی قرن در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۲۰ درصدی را تجربه کرده است.

افزایش درآمد ۱۲۰ درصدی

درآمد‌های "قرن" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، نسبت به سال گذشته رشد قابل قبول ۷۰ درصدی را برای سهامداران خود در پی داشته و همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید "قرن" در سال جاری نسبت به سال گذشته در تمامی ماه‌ها افزایش درآمد را به ثبت رسانده است.

میزان فروش محصولات پدیده شیمی قرن

شرکت پدیده شیمی قرن در آذرماه، مجموع فروش محصولات خود را برابر با ۱۴.۴۳۳ تن اعلام کرده، این فروش محصولات نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد افزایش را به همراه داشته است.

افزایش درآمد ۱۲۰ درصدی

فروش محصولات "قرن" از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، مجموعاً ۱۰۳.۵۲۷ تن به ثبت رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش فروش را به ثبت رسانده است.

بیشترین فروش "قرن" از ابتدای سال مالی

در آذرماه سال جاری، بیشترین فروش داخلی را طی این دوره بخش «بهداشت شخصی» با ۵.۸۲۴ تن به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته ۲۱ درصد افزایش فروش داشته است.

افزایش درآمد ۱۲۰ درصدی

پس از بخش «بهداشت شخصی» بیشترین فروش داخلی را «بهداشت البسه» با ۴.۳۹۱ تن در اختیار داشته که در مقایسه با ماه گذشته رشد ۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید:

ثبت رکورد بالاترین فروش های "قرن"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پدیده شیمی در ازای هر سهم ۲.۷۳۴ ریال سود ساخت؛

سرمایه‌گذاری برای توسعه در "قرن" جدید

مُهر سازمان حمایت برای افزایش نرخ‌ها زده شد؛

ثبت رکورد بالاترین فروش‌های "قرن"

افزایش درآمد ۴۸درصدی در حساب این شرکت نشست؛

رشد ۵۴درصدی فروش "قرن"

ارسال نظر