بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
بخش «سایر تسهیلات» بیشترین درآمد را برای "ونوین" به همراه داشت؛

رشد ۸۳ درصدی درآمد‌های "ونوین"

بانک اقتصاد نوین بیشترین درآمد تسهیلات اعطایی را در آذرماه از بخش «سایر تسهیلات» با ۷.۹۲۰ میلیارد ریال داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۲۴ درصد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۳۳۶۰۳

رشد ۸۳ درصدی درآمد‌های

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری، میزان درآمد تسهیلات اعطایی خود را طی این دوره یک ماهه مبلغی بالغ بر ۹.۹۴۷ میلیارد ریال گزارش کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز درآمد خود را برابر با ۶۴.۸۴۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

رشد ۸۳ درصدی درآمد‌های


میزان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین" در آذرماه، مبلغی بالغ بر ۷.۸۹۳ میلیارد ریال ارائه شده، میزان سود سپرده پرداختی این بانک از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه برابر با ۵۵.۲۹۵ میلیارد ریال گزارش شده است.

درآمد تسهیلات اعطایی و سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری


درآمد‌های بانک اقتصاد نوین در آذرماه سال جاری، در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد افزایش درآمد را ثبت کرده و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۳ درصد رشد را در پی داشته است.

بر اساس این گزارش، درآمد‌های ثبت شده "ونوین" از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش قابل توجه ۱۲۵ درصدی مواجه بوده است.

رشد ۸۳ درصدی درآمد‌های

همانطور که نمودار فوق مشاهده میکنید، میزان درآمد‌های "ونوین" در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری را به ثبت رسانده و میزان درآمد‌های این بانک در سال جاری از مردادماه روند افزایشی خود را آغاز و تا پایان آذرماه این روند را حفظ کرده است.

میزان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک اقتصاد نوین در آذرماه، نسبت به ماه گذشته ۳ درصد رشد را ثبت کرده، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۷۱ درصدی را به دنبال داشته و همچنین این سود سپرده‌های سرمایه گذاری از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۳ درصدی را گزارش کرده است.

رشد ۸۳ درصدی درآمد‌های

بیشترین میزان درآمد تسهیلات اعطایی

طبق این گزارش، بانک اقتصاد نوین بیشترین درآمد تسهیلات اعطایی را در آذرماه از بخش «سایر تسهیلات» با ۷.۹۲۰ میلیارد ریال داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۲۴ درصد رشد را به ثبت رسانده و از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه نیز رشد ۳۱۴ درصد افزایش را گزارش کرده است.

رشد ۸۳ درصدی درآمد‌های

بر اساس این نمودار میزان درآمد «سایر تسهیلات»، "ونوین" در سال جاری افزایش قابل ملاحظه‌ای را از خود نسبت به سال گذشته بر جای گذاشته و همانطور که گفته در آذرماه سال جاری رشد ۳۲۴ درصدی را به ثبت رسانده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

تحقق سود 412 ریالی در بانک اقتصاد نوین

اشتراک گذاری :
ارسال نظر