بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

جوزدگی در بورس بیداد می‌کند

منطقا اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد، اولین بازاری که واکنش نشان می دهد باید بازار ارز باشد؛ حال آنکه در بازار ارز هیچ خبری نیست و بعضی بورسی ها تا وقوع جنگ پیش رفته اند!
کد خبر : ۲۳۳۶۵۷

جوزدگی در بورس بیداد می کند

به گزارش بورس نیوز، دو روز قبل دو روز قبل توئیتی از ظریف درباره احتمال جنگ ولوله‌ای بین گروه‌های بورسی انداخت. در فضای مجازی، آن‌قدر که بورس بازان احتمال جنگ را جدی گرفتند و به تحلیل این قضیه پرداختند، هیچ صنف و گروهی به دنبال حاشیه‌سازی نبود. باید دید واکنش امروز بازار سرمایه به این موضوع چیست؟

نوید خاندوزی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در این خصوص بیان کرد: به‌هرحال واکنش امروز بازار بستگی به دیدگاه دوستان فعال در بازار سرمایه دارد؛ ولی به نظر می‌رسد تمرکز بر این شایعات و حواشی بیشتر بهانه‌ای برای خریدوفروش سهامداران باشد ؛ حداقل در چند وقت اخیر، اهالی بازار سرمایه هرگاه در مورد مسائل سیاسی اظهارنظر کرده‌اند، نظراتشان تحت تأثیر هیجان و جوزدگی و بر پایه مفروضاتی نادرست بوده است.

وی افزود: معتقدم با انتشار گزارش‌های ۹ ماهه، شرایط بازار سرمایه بهتر خواهد شد و این شایعات تأثیری بر روند بازار سرمایه ما نخواهد داشت.

این کارشناس بازارسرمایه تصریح کرد: اگر به دنبال تحلیل آثار احتمال جنگ بر بازار سرمایه هستید، ابتدا تأثیر این شایعه را بر سایر بازار‌ها بررسی کنید. منطقاً اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد، اولین بازاری که واکنش نشان می‌دهد باید بازار ارز باشد؛ حال‌آنکه در بازار ارز هیچ خبری نیست و بعضی بورسی‌ها تا وقوع جنگ پیشرفته‌اند! این رفتار‌ها جز جوزدگی معنایی ندارد.

وی اضافه کرد: البته رفتار‌های هیجانی فقط مختص تازه‌وارد‌ها نیست و اتفاقاً برخی فعالان قدیمی بازار هم اسیر شایعات و حواشی هستند و وقتی برای فروش سهام بهانه‌ای ندارند، این شایعات را مبنا قرار می‌دهند.

خاندوزی تصریح کرد: در سال‌های قبل هم این شرایط را داشته‌ایم و بازار در مقطعی در جا زده و فنر قیمت‌ها جمع شده و بعد بازار استارت حرکت زده است. حالا هم به کلیت بازار خوش‌بین هستم و معتقدم انتشار گزارش‌های ۹ ماهه روز‌های بهتری رقم خواهد زد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیر سرمایه گذاری گروه مقیاس در گفت و گو با بورس نیوز تاکید کرد:

فرصتی برای هج کردن ۲ ریسک بازار

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارند در گفت و گو با بورس نیوز تاکید کرد:

بازاری که با هر بادی می لرزد...

کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با بورس نیوز تاکید کرد:

کف حمایتی دلار و بودجه بورسی

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

چند قدم مانده به جذابیت چند گروه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کم بگیدخبرگزارشهای ۹ماهه شرکتها.کدام گزارش .گزارش پنهانی ودستکاری شده .بورس محلی برای تامین کسری قوای ۳گانه است نه سودبه سهامدارخرد.خدالعنتتان کند.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
اقای قالیباف بورس نوش دارو پس از مرگ سهراب افشاگری بی موقع شما دردی دوا نمیکنه لطفا اس.....................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
برای بورس اخبار مهم نیست اخبار درست کردن برای بورس اخبار و داستان ساختن درست است چاره کار فقط حذف حجم مبناس که اگر بشه که نمی زارن خوب حالی ازشون گرفته میشه
...................
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
وقتی سران مملکت دزد باشن بورس محل دزدیشان میشود تا جیب ملت را بزنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
دولت پس انداز 30 سال کار منو چند ماهه دزدید اینطور که خودش مارو دعوت به بورس کرد و مثلا مسهم سرمایه گزاری سایپا را 2600 تومن به من فروخت و بعد قیمتو کرد 700 تومن. یا سهم لپارس را 55000 تومن فروخت و بعد قیمتو کشید پایین رو 10.000 تومن واینطوری دارایهای من و دهها هزار امثال من را به خزانه و جیب خودش ریخت. چند ماهه داریم داد میزنیم هیچکسی هم به فریادمان نمیرسد انشاله خداوند متعال هر چه سریعتر همشونو نابود کنه. بجای کمک به ماها جیبمونم میزنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
دزدهای کثیف هرکی پول پالایشی منو بخوره انگار گو سگ خورده