بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
قفسه‌هایی که برای سهامداران افزایش درآمد داشت؛

افزایش ۱۹درصدی فروش "افق" / "خوراکی‌ها" همچنان در صدر فروش

درآمد ثبت شده فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۷۸درصد رشد همراه شده است.
کد خبر : ۲۳۳۶۶۱

افزایش ۱۹ درصدی فروش محصولات

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به پایان آذرماه سال جاری، میزان درآمد حاصل شده خودرا طی این دوره یک ماهه برابر با مبلغ ۱۵.۰۵۰ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی شده خودر ا بالغ بر ۱۰۵.۶۴۲ میلیارد ریال گزارش کرده است.

افزایش ۱۹ درصدی فروش محصولات

درآمد شناسایی شده "افق" از ابتدای سال جاری

درآمد ثبت شده فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در آذرماه، نسبت به ماه گذشته تقریباً نزدیک به یک درصد افزایش درآمد داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز این مقدار با ۷۸درصد رشد روبه‌رو شده ضمن آنکه درآمد‌های حاصل شده از ابتدای سال جاری نیز در مقایسه با سال گذشته افزایش درآمد ۷۲درصدی را تجربه کرده است.

افزایش ۱۹ درصدی فروش محصولات

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، این فروشگاه زنجیره‌ای نسبت به سال گذشته با افزایش درآمد چشمگیری مواجه بوده، روند صعودی میزان درآمد‌های ثبت شده "افق" در سال جاری از خردادماه آغاز شده و تا پایان آذرماه این روند رو به رشد ادامه دار بوده و انتظار می‌رود این فروشگاه در گزارش فعالیت دی ماه نیز روند صعودی خود را حفظ کند.

فروش محصولات "افق" از ابتدای سال جاری

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در آذرماه، به مقدار ۱۲۵.۶۹۱.۸۱۸ عدد از محصولات خود را طی این دوره یک ماهه به فروش رسانده، همچنین این مقدار محصول فروخته شده به مشتریان در آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش را به همراه داشته است.

افزایش ۱۹ درصدی فروش محصولات

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، مجموع فروش محصولات خود را بالغ بر ۱.۰۶۶.۴۳۷.۹۱۳ عدد گزارش کرده که این تعداد در مقایسه با سال گذشته ۲۹ درصد رشد را در پی داشته و همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنید نسبت به سال گذشته با افزایش فروش همراه بوده است.

بیشترین میزان فروش محصولات "افق"

بیشترین محصول فروش رفته "افق" در آذرماه سال جاری، محصول «خوراکی» با ۶۵.۷۱۴.۶۴۲ عدد بوده که در مقایسه با میزان فروش دوره مشابه سال گذشته رشد تقریباً ۲۸ درصدی را ثبت کرده و جایگاه بعدی پس از «خوراکی» را در این فروشگاه زنجیره این محصولات «پروتئینی» با ۳۰.۵۹۸.۳۳۰ عدد به خود اختصاص داده است.

افزایش ۱۹ درصدی فروش محصولات

میزان فروش محصولات «خوراکی» از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، بالغ بر ۵۱۰.۲۸۸.۷۵۸ عدد گزارش شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۴ درصدی افزایش فروش را داشته، همچنین محصولات «پروتئینی» نیز طی این دوره ۲۷۸.۳۹۵.۲۱۰ عدد فروش را ثبت کرده و در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد رشد را گزارش کرده است.

بیشتر بخوانید:

فروش "افق" به ۱۵ هزار میلیارد ریال نزدیک شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نوسان نرخ مواد عرضه‌شده بر قفسه‌های این فروشگاه‌ زنجیره‌ای بررسی شد؛

رشد ۷۳درصدی فروش سالیانه "افق"/ بیشترین رشد نرخ ازآن شوینده‌ها

ادامه روند افزایشی نرخ فراورده‌های توسط این فروشگاه زنجیره‌ای؛

فروش "افق" به ۱۵ هزار میلیارد ریال نزدیک شد

درآمد سالانه این فروشگاه زنجیره‌ای ۷۹درصد رشد داشت؛

"افق" ۸درصد بیشتر درآمدزایی کرد

ارسال نظر