بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
این داروساز اعلام کرد؛

آغاز پرداخت سود "دتولید" از چند روز آینده

آغاز پرداخت سود
شرکت داروسازی تولیددارو برنامه زمانبندی پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.
کد خبر : ۲۳۳۸۳۲
نویسنده :
مینا علیزاده

آغاز پرداخت سود

به گزارش بورس نیوز، شرکت داروسازی تولیددارو زمان پرداخت سود به سهامداران را تعیین کرد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، کلیه سهامداران حقیقی به میزان دارایی سهام از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ لغایت ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
همچنین، سود سهام سهامداران حقوقی پس از اعلام شماره شبا به واحد امور سهام قابل دریافت است.

آغاز پرداخت سود

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
.نیازبه یک سامانه متمرکز داریم .پراکنده کاریها غالبابه نفع چندنفراست عده زیادی سهامدارخردمتضررمی شوند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
از زمان بندی پرداخت سود که فقط چند روز محدوده و همچنین انتخاب بانک پارسیان که تو خیلی از شهرها شعبه نداره قشنگ معلومه که شرکت میخواد پول سهامدار خرد رو به جیب بزنه والا از طریق یک ازطریق سجام می‌تونست واریز کنه
مهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
من اصلا خبر نداشتم، یعنی هر کی ندیده سودش پریده
مهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
تکلیف کسایی که خبر نداشتن و نگرفتن چی میشه،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
من در اون تاریخ به بانک مراجعه کردم گفتن چیزی واریز نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
من در اون تاریخ به بانک مراجعه کردم گفتن چیزی واریز نشده
سعید صدوقی
Japan
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
سود که هیچی من حتی نتونستم حق تقدم رو تبدیل کنم هر چی تماس با شرکت میگرفتم جوابگو نبودن .سپاسگزارم از مسولین خوب دتولید!!
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
........... ها الان ۲سال دهن مارو سرویس کردین اللن هم پارسیان گذاشتین ک تو شهر ما نیست ایشالله این پولارو خرج دوا دکترتون کنین