بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
پتروشیمی پارس درآمد ۱۱درصدی در آذرماه را ثبت کرد؛

رشد ۷درصدی فروش "پارس"/ "پارس" و ثبت ۴۲درصدی درآمدها

بیشترین میزان محصول فروش رفته پتروشیمی پارس را «اتان» با ۱۱۸.۱۷۱ تن به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته با ۵ درصد افزایش فروش روبه‌رو بوده است.
کد خبر : ۲۳۳۸۵۷

رشد ۷ درصدی میزان فروش

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی پارس در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های خود از فروش محصولات در بازار داخلی را برابر با ۲۴.۰۲۷میلیارد ریال گزارش کرد.

از سوی دیگر، درآمد‌های شناسایی شده این پتروشیمی از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه سال جاری نیز بالغ بر ۱۶۴.۷۸۶میلیارد ریال ثبت شد.

رشد ۷ درصدی میزان فروش

ارزیابی درآمد "پارس" از ابتدای سال مالی

درآمد‌های ثبت شده شرکت پتروشیمی پارس در آذرماه سال جاری، در مقایسه با ماه گذشته ۱۱درصد افزایش درآمد را شاهد بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، درآمد‌های این پتروشیمی با ۶۵درصد رشد همراه بود؛ همچنین درآمد‌های ارائه شده از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۴۲درصد افزایش درآمد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

رشد ۷ درصدی میزان فروش

پتروشیمی پارس در پایان ۳ ماهه اخیر، میزان درآمدی برابر با ۶۹.۸۱۸ میلیارد ریال را به ثبت رسانده که در مقایسه با ۳ماهه دوره مشابه سال گذشته ۸۱درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده است.

فروش محصولات پتروشیمی پارس از ابتدای سال مالی

پتروشیمی پارس در آذرماه سال جاری، ۲۵۷.۱۹۹ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخلی به فروش رسانده که این مقدار فروش در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد افزایش را در پی داشته، همچنین فروش محصولات این پتروشیمی از ابتدای سال مالی ۲.۷۶۸.۳۸۳ تن گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۹ درصد افزایش روبو‌رو بوده است.

رشد ۷ درصدی میزان فروش

"پارس" با سرمایه ثبت شده ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به آذرماه، مبلغ ۱۶۷.۷۸۶ میلیارد ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد رشد داشته است.

بیشترین میزان محصول فروش رفته "پارس"

رشد ۷ درصدی میزان فروش

در آذرماه سال جاری بیشترین میزان محصول فروش رفته پتروشیمی پارس را «اتان» با ۱۱۸.۱۷۱ تن به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته با ۵ درصد افزایش فروش روبه‌رو بوده، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه این محصول به مقدار ۱.۱۰۹.۷۰۴ تن در بازار داخلی به فروش رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش فروش را شاهد بوده است.

بیشتر بخوانید:

بررسی نرخ فروش استایرن منومر پتروشیمی پارس به بورس کالا

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر