بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
"درمان" بیشترین سهم از حوض درآمدهای این بیمه‌ای را دارد؛

افزایش درآمد ۷۶درصدی "ودی"/ "ثالث" جایگاه دوم حق بیمه را گرفت

حق بیمه‌های صادر شده "ودی" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه برابر با ۳۸.۰۶۶ میلیارد ریال بوده و خسارت‌های پرداختی نیز طی این دوره ۱۷.۵۶۶ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.
کد خبر : ۲۳۴۱۰۰

افزایش درآمد ۷۶ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بررسی گزارش‌ آذرماه بیمه‌دی حاکی از آن بوده که این شرکت در مجموع حق بیمه صادر شده طی این دوره را مبلغی بالغ بر ۱.۰۵۴میلیارد ریال اعلام کرده و ضمن آنکه میزان خسارت‌های پرداختی به بیمه‌شدگان نیز حدود ۲.۷۳۳میلیارد ریال گزارش کرد.

حق بیمه‌های صادر شده از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه برابر با ۳۸.۰۶۶ میلیارد ریال ارائه شده و خسارت‌های پرداختی نیز طی این دوره ۱۷.۵۶۶ میلیارد ریال به ثبت رسید.

افزایش درآمد ۷۶ درصدی

حق بیمه صادره و خسارت پرداختی "ودی" از ابتدای سال مالی

حق بیمه‌های صادر شده "ودی" در آذرماه، نسبت به دوره مشابه سال گذشته از محل فروش حق بیمه ۷۶درصد افزایش درآمد را به ثبت رساند و از سوی دیگر، خسارت‌های پرداختی به بیمه‌شدگان نیز نسبت به سال گذشته ۷۳درصد رشد را در پی داشت.

افزایش درآمد ۷۶ درصدی

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، "ودی" در آبان ماه سال جاری میزان درآمدی انفجاری را طی این دوره از خود بر جای گذاشت.

باید درخصوص این درآمد اشاره شود که قرارداد با سازمان‌هایی همچون بنیاد شهید و ... حق بیمه‌های درمان را یکجا ثبت می‌کند اما؛ میزان پرداخت خسارت‌ها در بخش درمان، ماهانه به حساب شرکت پرداخت می‌شود.

در قرارداد‌های بزرگی که با سازمانی مانند بنیاد شهید منعقد می‌شود، حق بیمه ماهانه پرداخت نمی‌شود و با تأخیر کل ۱۲ماه شناسایی و به ثبت می‌رسد.

مجموع درآمد حاصل شده حق بیمه "ودی" در آذرماه

افزایش درآمد ۷۶ درصدی

در آذرماه سال جاری ۵ رشته بیمه‌ای همچون بخش «درمان» با ۵۵۳.۸۳۴میلیون ریال، «ثالث-اجباری» با ۱۸۲.۲۲۶میلیون ریال، «مسئولیت» با ۱۱۰.۵۶۶میلیون ریال، «نفت و انرژی» با ۵۴.۹۹۸میلیون ریال، «بدنه خودرو» با ۴۲.۸۴۱میلیون ریال بیشترین سهم از حق بیمه صادره را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

۱۱ درصد کاهش خسارت پرداختی "ودی"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر