بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
بیشترین میزان فروش را طی دوره ماهانه آذرماه، محصول «بیسکوئیت» در بخش «فروش داخلی» با مقدار ۲.۷۴۹.۸۶۶ کیلوگرم به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۳۴۱۴۵

درآمد‌های

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، در گزارش فعالیت ماهانه صنعتی مینو منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های به ۹۵۲ میلیارد ریال رسیده و میزان درآمد‌های شناسایی شده "غصینو" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه به ۶.۰۶۴ میلیارد ریال بالغ شده است.

درآمد‌های غصینو

درآمد‌های شناسایی شده «غصینو» از ابتدای سال مالی

بر پایه این گزارش، جمع درآمد‌های ثبت شده شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۵۴درصد افزایش درآمد را ثبت کرده است.

با توجه به آمارهای افشاشده مالی از شرکت، درآمدهای ۳ماهه پایانی منتهی به آذرماه را می‌توان در حدود ۲.۲۳۸میلیارد ریال اعلام کرد که نسبت به فصل تابستان، رشد ۲درصدی را از خود برجای گذاشته است.

درآمد‌های شناسایی شده غصینو

همانطور که نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، "غصینو" روند پر نوسانی را از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه به ثبت رسانده  اما؛ توانسته پس از ماه‌های مهر و آبان که روند درآمدی شرکت نزولی بوده، طی آذرماه این درآمدها با طعم عسل برای شرکت تمام شد چراکه افزایش درآمد ۵۴درصدی این ماه نسبت به آبان‌ماه نه‌تنها بر سیر نزولی روند درآمدی پایان داد بلکه سهامداران شرکت را نیز از دلهره کاهش درآمدها، درآورد.

فروش صنعتی مینو از ابتدای سال مالی

بر پایه این گزارش‌، صنعتی مینو در همین مدت آذرماه، مجموع فروش محصولات که از بخش‌های «داخلی» و «صادراتی» تشکیل شده را برابر با ۵.۸۲۱.۳۱۲ کیلوگرم گزارش کرده و در مقایسه با ماه گذشته، میزان فروش شرکت  ۴۵درصد افزایش فروش را شاهد بوده است.

فروش بیسکوئیت و کیک مینو


بیشترین میزان فروش را طی این دوره محصول «بیسکوئیت» در بخش «فروش داخلی» با مقدار ۲.۷۴۹.۸۶۶ کیلوگرم به خود اختصاص داده و در بخش «فروش صادراتی» نیز محصول «کیک» با ۷۱.۷۳۰ کیلوگرم بیشترین میزان فروش را در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید:

رشد ۱۵ درصدی درآمد‌های ۶ ماهه "غصینو"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر