بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت گفت:هیچگونه کارمزدی به اپراتور‌ها بابت خرید شارژ پرداخت نمی‌شود.
کد خبر : ۲۳۴۳۱۱

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت درخصوص قوانین تشکیل پرونده مالیاتی تمامی دارندگان دستگاه کارتخوان اظهار کرد: قوانین مالیاتی در راستای شفاف سازی اقتصاد و به صورت یکپارچه در کل کشور اجرا می‌شوند؛ بنابراین کلیه پذیرندگان کارت خوان و درگاه‌های اینترنتی و کلیه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک ملزم به رعایت قوانین و مقررات هستند.

وی افزود: درخصوص تاثیرات این تصمیم بر درآمد شرکت پیش بینی‌ها حکایت از این دارد که با توجه به فراگیربودن خدمات شبکه پرداخت و استفاده تمام سطوح جامعه از خدمات پرداخت، در میان مدت رشد تراکنش پیش بینی می‌شود.

مدیرعامل شرکت به پرداخت درباره بهای تمام شده بالای شارژ تلفن همراه و حاشیه سود آن ادامه داد: شرکت به پرداخت به عنوان سطح یک شرکت‌های توزیع کننده شارژ اپراتور‌های تلفن همراه بوده و بر این اساس مشمول دریافت بیشترین تخفیفات از اپراتور‌ها جهت فروش شارژ‌های الکترونیکی است.

نمازی خاطرنشان کرد: حاشیه سود نیز حدود ۲.۵ درصد بوده و علاوه بر تخفیف مربوط به اپراتورها، کارمزد خرید شاپرکی نیز پس از فروش هر شارژ الکترونیکی از سوی شرکت شاپرک به شرکت به پرداخت ملت اختصاص می‌یابد. هیچگونه کارمزدی به اپراتور‌ها بابت خرید شارژ پرداخت نمی‌شود.

وی همچنین درخصوص استهلاک بالای دستگاه پوز و نیز برنامه توسعه زیرساخت و استفاده از سایر ابزار‌های پذیرش بیان کرد: دستگاه پوز ابزاری است که بیشترین تعداد تراکنش و به تبع آن بالاترین درآمد بازار در شبکه پرداخت را داراست و در حال حاضر چشم پوشی از این بازار منطقی به نظر نمی‌رسد.

مدیرعامل شرکت به پرداخت ادامه داد: شرکت ضمن برنامه ریزی به منظور حفظ و نگهداری پایانه‌های فعلی و توزیع اثربخش آن‌ها در بازار نسبت به خریداری پایانه‌های جدید و نوسازی ناوگان پوز خود اقدام کرده که خریداری تجهیزات جدید با تکنولوژی نوین را نیز در دستور کار دارد.

نمازی توضیح داد: شرکت ضمن توسعه زیرساخت فعلی، نسبت به تقویت تیم فنی و بازاریابی در راستای توسعه اپلیکیشن موبایلی (سکه) و همچنین ارائه خدمات مطلوب به پذیرندگان اینترنتی اقدام کرده است. ضمن اینکه تعمیر و استفاده مجدد از پایانه‌های فعلی هم در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر