بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه:

جاماندگان سهام عدالت، سه گروه هستند

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: باید مجلس مجوز ثبت‌نام جاماندگان را به دولت بدهد که کمیسیون تلفیق با این موضوع موافقت کرده و در صورت نهایی شدن در مجلس دولت مکلف به ثبت‌نام مجدد است.
کد خبر : ۲۳۴۴۰۶

سه گروه از جاماندگان سهام عدالت هستند

امیرحمزه حیدریان، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به طرح موضوع ثبت‌نام مجدد جاماندگان سهام عدالت اظهار کرد: در بازه ۱۰ساله ۸۵ تا ۹۴ برای برخی افراد دعوتنامه سهام عدالت صادر شد، اما موفق به تکمیل ثبت‌نام نشدند، گروهی دیگر دعوتنامه‌ای دریافت نکردند و گروهی دیگر متولدین ۹۴ به بعد هستند که این سه گروه جزو جاماندگان از سهام عدالت محسوب می‌شوند.

وی افزود: باید مجلس مجوز ثبت‌نام جاماندگان را به دولت بدهد که کمیسیون تلفیق با این موضوع موافقت کرده و در صورت نهایی شدن در مجلس دولت مکلف به ثبت‌نام مجدد است.

حیدریان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامناسب بازار سرمایه به دارندگان سهام عدالت توصیه می‌شود برای فروش سهام خود اقدام نکنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه ادامه داد: سهام عدالت در واقع سهام ۳۶ شرکت بورسی است که قرار است به ۴۹ شرکت افزایش یابد که سود این سهام به صورت سالانه پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: از ۴۹ میلیون نفر سهامدار عدالت در کشور نزدیک به دو میلیون و ۵۴۰ هزار نفر متوفی شده‌اند که سهام آن‌ها قابل انتقال به وراث است، اما باید منتظر فراخوان دولت باشند.

حیدریان با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه سجام برای دارندگان سهام عدالت روش غیرمستقیم رایگان بوده گفت: با توجه به اینکه دولت اعلام کرده سود را تا پایان سال پرداخت می‌کند دارندگان سهام به روش غیرمستقیم حتما در سجام ثبت‌نام کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر