بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
سود خالص لاستیک بارز در ۹ ماهه سال جاری رشد ۳۰۰ درصدی داشته است.
کد خبر : ۲۳۴۴۶۰

رشد ۳۰۰ درصدی سود خالص لاستیک بارز

به گزارش بورس نیوز، بررسی عملکرد ۹ ماهه لاستیک بارز در سال جهش تولید حاکی از رشد ۳۰درصدی تُناژ تولید و رشد ۳۰۰ درصدی سود خالص است.

گروه صنعتی بارز از شرکت‌های تابعه شستا به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع لاستیک ۴۸ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، رشد ۳۰ درصدی تولید مقداری را در سال جهش تولید به دست آورده است.

این شرکت با تحقق سود ۵۰۸ میلیارد تومانی در ۹ ماهه سال جاری ۳۰۰ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال قبل تجربه کرده و سود خالص این شرکت ۴ برابر شده است.

عملکرد ۹ ماهه این شرکت در سال جاری با ۳.۳ برابر شدن سود عملیاتی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۳۹ درصدی داشته است.

بر اساس این گزارش، طراحی و تولید تایر پاپهن (Wide Base) برای نخستین بار در خاورمیانه و کسب گواهی استاندارد E-Mark اروپا برای ۶ سایز رادیال سواری و ۳ سایز رادیال باری توسط گروه صنعتی بارز به‌عنوان تنها تایر ساز ایرانی و همچنین طراحی و ساخت تایر‌های نسل جدید خودرو‌های دو دیفرانسیل برای نخستین بار در کشور ازجمله دستاورد‌های این شرکت در این دوره بوده است.

شرکت بارز کردستان از شرکت‌های زیرمجموعه گروه بارز نیز در سال جهش تولید از مرز تولید ۵ میلیون حلقه عبور کرد و بالاترین رکورد تولید تایر سواری را در کشور ثبت کرد؛ که موجب شد، فروش ریالی در گروه بارز نسبت به دوره مشابه قبل ۹۴ درصد رشد داشته باشد.

گفتنی است فاز اول طرح توسعه ۴۴هزار تُنی در کارخانه کرمان اجرا و عملیات اجرایی پروژه لاستیک لرستان (الیگودرز) نیز در حال پیگیری است.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

ارائه گزارش EPS بانک‌ها مشروط به یک اتفاق

نامه‌هایی به سازمان حمایت برای یک اتفاق مهم؛

۲مجوز افزایش نرخ زیر آج تایرسازان

ارسال نظر