بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
پتروشیمی ارومیه در ۹ ماهه، ۴۵۶ ریال سود ساخت؛

افزایش ۳۲ درصدی موجودی نقد "شاروم"

میزان سود انباشته اعلام شده "شاروم" در ۹ ماهه منتهی به آذرماه ۳۹۶.۴۸۱ میلیون ریال گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۵۴ درصدی را به دنبال داشته است.
کد خبر : ۲۳۴۴۷۶

افزایش ۳۲ درصدی موجودی نقد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی ارومیه در گزارش اطلاعات صورت‌هالی مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه، مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره ۹ ماهه برابر با ۱.۳۴۳ میلیارد ریال ارائه کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۷ درصدی را تجربه کرده، میزان سود خالص شناسایی شده نیز طی این دوره مبلغی برابر با ۳۱۹.۴۲۶ میلیون ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته افزایش ۸۳ درصدی داشته، همچنین میزان سود خالص در ازای هر سهم نیز ۴۵۶ ریال به ثبت رسیده است.

صورت سود و زیان

پتروشیمی ارومیه، در گزارش صورت وضعیت مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، میزان دارایی‌های خود را بالغ بر ۲.۰۲۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۳۶ درصدی را شاهد بوده، موجودی‌های نقد نیز طی این دوره ۱۴۴.۹۷۶ میلیون ریال گزارش شده که این بخش نیز با رشد ۳۲ درصدی مواجه بوده است.

صورت وضعیت مالی پتروشیمی ارومیه


میزان سود انباشته اعلام شده طی این دوره ۳۹۶.۴۸۱ میلیون ریال گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۵۴ درصدی را به دنبال داشته است.

 

بیشتر بخوانید:

آغاز پرداخت سود "شاروم" از نیمه دوم دی ماه

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مرتضی اسدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
آخه من نمی دونم کدوم بی سوادی این گزارشو نوشته. درصد افزایش سود انباشته که بین دوره ملاک نیست که تیترش کردید. بعضد گزارشاتون خوبه ولی بعضیاش واقعا ضعیفه