بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
ساعت پنج و نیم عصر؛

پستچی معروف کنار پیتزا داود

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به گزارش هایی که از دور دل می برند و سنگ پاهایی که زهره آب می کنند و...
کد خبر : ۲۳۴۷۴۲

پستچی معروف کنار پیتزا داود

به گزارش بورس‌نیوز، عجیب‌ترین اتفاق امروز زیست‌بوم بازارسرمایه، بازگشت نامه معروف به کشوی آقای رئیس بود البته با چند تبصره! رئیس قبلی نرفته، بر‌می‌گردد!

سخنگوی راه‌پله‌ها مدعی شده بود که بخاطر برخی مشکلات، آقای رئیس نخواست که برگه‌ای را امضا کند و بخاطر همین، استعفای خود را پستچی دارد اما؛ در چنین برهه‌ای ریچارد شیردل هم باشی، ریاست که هیچ، کلاهت در ملاصدرا هم بیفتد را برنمی‌دارید؛ حال خبرهایی با ارتعاش صدای ضعیف شنیده‌ایم که با کمی شرط و شروط، بر‌می‌گردد.

در روزهای گذشته خیلی‌ها مدعی شده بودند رئیس هر که باشد، مهم نیست و کار از جای دیگر خراب است؛ اما جهت اطلاع‌تان عرض کنیم که کوتاهی و قصور هم کم نبوده! مثلا آن وقتی که صف می‌کشیدند تا کد بورسی بگیرند، به‌جز عکس گرفتن و پز دادن هنرنمایی مدیران سابق و اسبق و حال، کار مثبتی نه تنها دیده نشده بلکه بخشنامه‌ها گم شد!

نشان سنگ پا فروشی به جای سوال بی ربط 

یکی از آقایان روزهای اوج بازار سرمایه یک دعوای زرگری راه انداخت که دومین ETF مال ماست و نه فقط در نهایت دومین صندوق را به نام خودشان نامگذاری کرد و این صندوق را از برکت داشتن نام دارا محروم کرد، بلکه کلنگ‌ویرانی این بازار را هم زد و بورس تهران بعد از آن جنجال و جنگ زرگری دیگر روز خوش ندید. حالا که صندوق‌شان عرضه شده و کلی ضرر و زیان به خریداران تحمیل کرده، می‌فرماید دلیل ریزش را نمی‌دانم از رئیس باب‌همایون بپرسید! خدایی کاش جای اینکه دلیل ریزش را از این بزرگوار بپرسند، سوال می‌کردند سنگ‌پایشان را از کجا خریده‌اند که اینقدر مرغوب است!!! 

از دور دل می برند و...

بعضی شرکت‌ها معلوم نیست چطوری فعالیت می‌کنند که گزارش ماهانه‌شان دل می‌برد و اعلام سود محقق شده شان، زهره آب می‌کند!

چطور ممکن است ۳۵۶میلیارد تومان فروش داشته باشی و ۱۰۴میلیون تومان سود؟  آن هم در کشوری که حتی عنبرنسارا هم تولید کنی سود کرده‌ای!!! هزینه‌سازی می‌کنید یا خبر دیگری است.

چراغی که به خودی حرام است

یکی از آقایان هم اعلام کرده مطالبات‌گازی‌مان از کشور همسایه ۶میلیارد دلار است و این بزرگوار سخت در حال رایزنی است تا پولش را بگیرد! در بحبوحه کمبود گاز که صنایع داخلی از جمله سیمانی‌ها و نیروگاه‌های برق و ... به خاطر کمبود گاز زمین‌گیر شده‌اند و مرتب به مردم می‌گوییم صرفه‌جویی کنید که گاز کم است، صادرات توجیه دارد! آن هم نسیه! 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
فرش سرخ زیر پای رئیس جدید
ساعت پنج و نیم عصر؛

فرش سرخ زیر پای رئیس جدید

فرش سرخ زیر پای رئیس جدید
ساعت پنج و نیم عصر؛

فرش سرخ زیر پای رئیس جدید

ارسال نظر
نظرات بینندگان
پاک نیت
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶
آقا صادرات گاز و برق و .... امثالهم که خودمان کمبود داریم ولی صادر میشوند خیلی مهم نیست انکه خیلی مهم و برای کشور حیاتی است و متاسفانه آنقدر صادر کردیم که حالا خودمان محتاج یک ذره اش هستیم اما متاسفانه قابل خرید و وارد کردن هم نیست برای اون باید گریست "مغز" رو میگم!!