بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
شرکتی که شرایطش بسیار وخیم‌تر از ارزشش است؛

تحقق تنها ۷ریال "فلوله"/ تعدیل منفی بیش از ۴۲درصدی سود خالص

افزایش نرخ‌های فروش لوله‌های نشکن در دی ماه در مقایسه با آذر ماه از اصلی‌ترین نکات گزارش عملکرد این شرکت است.
کد خبر : ۲۳۴۹۶۵

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاید گزارش ۹ماهه شرکت لوله ماشین‌سازی ایران مُهر تاییدی بر وجود "افزایش نرخ غیرواقعی" در بسیاری از سهام ریز و درشت بازارسرمایه در ماه‌های گذشته بود.

تحقق تنها ۷ریال سود خالص در عملکرد ۹ماهه و تعدیل منفی بیش از ۴۲درصدی سود خالص در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از یک سو و قیمت‌های در حدود ۲۰.۰۰۰ ریالی سهام این شرکت از سویی دیگر، بیش از پیش "افزایش نرخ غیرواقعی" موجود در قیمت سهام این شرکت‌ها را آشکار ساخته است.

شرکت لوله و ماشین سازی ایران که در ۹ ماه ابتدایی سال مالی ۱۳۹۹ موفق به ثبت فروشی ۲.۱۹۶ میلیارد ریالی گردیده بود در دی ماه، با فروش ۳۶۲ میلیارد ریالی محصولات خود، عملکرد متوسطی را به ثبت رساند.

همان‌گونه که در جدول فوق نیز ملاحظه می‌گردد افزایش نرخ‌های فروش لوله‌های نشکن در دی ماه در مقایسه با آذر ماه از اصلی‌ترین نکات گزارش عملکرد این شرکت است.

لازم به ذکر است شرکت لوله و ماشین سازی ایران در ۱۰ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ موفق به ثبت فروش ۲.۶۳۱ میلیارد ریالی و ۱۶.۲۷۳ تنی لوله‌های نشکن گردیده است.

بیشتر بخوانید:

۴ ریال سودخالص پاسخی به اعتماد سهامداران "فلوله"

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۷
چشم های کور کارشناسان قلابی اگر باز بشه حجم دارایی ها را میبینند. به زودی چنان سود سازی هم ببینند که دیکه از این تیتر های آب دوغ خیاری نزنند. فردا روز که فلوله لوله های پروژه انتقال آب خلیج فارس به مشهد و اصفهان داد قیافه ها دیدن داره. از حسادت دارند میترکند
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
وقتی از طریق دفاتر قضایی از بورس نیوز شکایت شد . دیگه از این تخریب گری ها دست بر میداره. زبون خوش بعضی وقت ها جواب گو نیست. خداروشکر به تازگی قانون گذاشته اند که بد گویی از سهام مردم جرم است. حالا مشخص میشه داستان پشت این حجم از تخریب گری چیست. دوست داشتی چاپ کن نداشتی هم چاپ نکن