بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
درآمد‌های ویتانا در پایان آذر به ۵۵۲ میلیارد ریال رسید؛

طعم بیسکوئیت مادر زیرزبان مشتریان داخلی/ وزنه فروش داخلی "غویتا" ۸۵درصد سنگین شد

طعم بیسکوئیت مادر زیرزبان مشتریان داخلی/ وزنه فروش داخلی
"غویتا" در دی‌ماه سال جاری، مجموع فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۲.۴۶۶ تن گزارش کرده که با کاهش ۲ درصدی فروش نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده است.
کد خبر : ۲۳۵۰۲۴

افزایش ۸۵ درصدی فروش داخلی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ویتانا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری، میزان درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره بالغ‌بر ۵۵۲ میلیارد ریال گزارش کرده که این درآمد‌های شناسایی‌شده از ۲ بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» تشکیل‌شده که بیشترین میزان درآمد به‌دست‌آمده از بازار داخلی بوده است.

افزایش ۸۵ درصدی فروش داخلی

درآمد‌های شناسایی‌شده ویتانا در دی‌ماه، نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۷۲ درصد رشد را شاهد بوده، بخش «فروش داخلی» نیز با افزایش درآمد ۸۵ درصدی مواجه بود.

مجموع درآمدهای  "غویتا" در ۳ ماهه منتهی به دی‌ماه سال جاری مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده که رشد ۵۹ درصدی را  به ثبت رسانده است.

عملکرد درآمد های شناسایی شده

همان‌طور که نمودار فوق ملاحظه می‌شود، شرکت بیسکوئیت ساز ویتانا در سال مالی خود که منتهی به آذرماه بوده با افزایش درآمد ۷۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته مواجه بوده است.

مجموع فروش محصولات "غویتا" در دی‌ماه

میزان فروش محصولات ویتانا

شرکت بیسکوئیت ساز "غویتا" در دی‌ماه سال جاری، مجموع فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۲.۴۶۶ تن گزارش کرده که با کاهش ۲ درصدی فروش نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده اما؛ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش فروش حدوداً ۶۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۷ تا ۲۰ درصدی قیمت بیسکوئیت‌های ویتانا

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
محمد مهدی سماواتی مشاور مدیر عامل شرکت ویتانا

ورود ویتانا به باشگاه یک هزار میلیاردی

به دنبال برگزاری مزایده شرکت ویتانا؛

"غویتا" اقدام به فروش زمین کارخانه تهران کرد

ارسال نظر