بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر : ۲۳۵۰۸۷

نگاهی به روند پالایشگاهی ها در هفته گذشته

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز؛

افت ۵ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم "پالایشگاه اصفهان" در بورس کالا

در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۱۳۰.۰۰۰ تن وکیوم باتوم تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که این محصول بدون وجود تقاضایی مازاد در قیمت پایه ۵۷.۹۳۱ هزار ریال به ازای هر تن معامله گردید که نسبت به هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه با افت ۵ درصدی همراه بود.

نرخ فروش محصولات پالایشگاه اصفهان


همچنین قابل‌ذکر است که میزان فروش این محصول پالایشگاه اصفهان در بورس کالا افزایش ۱۲۰.۰۰۰ تنی را در هفته گذشته از خود نشان داده، همچنین قابل‌ذکر است در هفته گذشته شاهد فروش ۲۲.۵۰۰ تنی لوب کات سبک از سوی شرکت پالایشگاه اصفهان در بورس کالا بودیم که نسبت به هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه با کاهش ۱.۵۰۰ تنی همراه بود. همچنین نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب رشد ۵.۵ درصدی قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه گردید.

نرخ فروش وکیوم باتوم پالایشگاه اصفهان

روند فروش لوب کات پالایشگاه اصفهان


در جدول فوق معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه اصفهان در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه‌شده است.


بازگشت لوب کات سنگین پالایشگاه بندرعباس به رینگ معاملات بورس کالا

در هفته گذشته شاهد عرضه ۲۹.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه بندرعباس بودیم که با تقاضای ۴۹.۷۰۰ تنی مشتریان مواجه گردید که در نهایت ۲۹.۰۰۰ تن از مقدار عرضه‌شده وکیوم باتوم این پالایشگاه به فروش رسید که در مقایسه با هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه بدون تغییر در میزان فروش همراه بود.

 روند فروش محصولات پالایشگاه بندر عباس

همچنین نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب رشد ۳ درصدی قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه گردیده، همچنین در هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه بعد از هفته‌ها عدم عرضه لوب کات سنگین از سوی پالایشگاه بندرعباس در بورس کالا شاهد معامله ۱۰.۰۰۰ تنی این محصول با نرخ ۸۷.۷۲۵ هزار ریال به ازای هر تن بودیم که نرخ فروش این محصول نسبت به آخرین نرخ معامله در بورس کالا، با رشد ۵.۵ درصدی همراه بود.

روند قیمتی لوب کات سنگین پالایشگاه بندر عباس

روند قیمتی وکیوم باتوم پالایشگاه بندرعباس


در جدول فوق معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه بندرعباس در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه‌شده است.


افت حدود ۷ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم پالایشگاه تهران در بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۰ بهمن‌ماه ۱۶.۰۰۰ تن وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه تهران در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۲۵.۶۰۰ تنی و حجم معاملات ۱۶.۰۰۰ تن همراه بود که نسبت به هفته پیش از آن عدم‌تغییر در میزان فروش را نشان داد.

 روند فروش پالایشگاه تهران

این محصول پالایشگاه تهران با قیمت ۵۹.۰۴۴ هزار ریال در تن به فروش رسید که در مقایسه با هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه افت ۶.۷ درصدی را نشان می‌دهد.

عرضه ۱۸.۰۰۰ تنی لوب کات شامل ۶.۰۰۰ تن لوب کات سبک و ۱۲.۰۰۰ تن لوب کات سنگین پالایشگاه تهران در قیمت‌های ۹۱.۸۶۲ هزار ریال و ۸۹.۴۷۹ هزار ریال به ازای هر تن در هفته گذشته انجام گردید که لوب کات سبک نسبت به هفته منتهی به ۲۵ دی‌ماه (با توجه به عدم عرضه در هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه) با رشد ۵.۶ درصدی و لوب کات سنگین در مقایسه با منتهی به ۲ بهمن‌ماه نیز با رشد ۵.۵ درصدی همراه بودند.

روند قیمتی وکیوم باتوم پالایشگاه اهران

در جدول فوق معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه تهران در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه‌شده است.

عدم‌تغییر در عملکرد "شبریز" در بورس کالا

شرکت پالایشگاه تبریز در هفته منتهی به ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۹، در مجموع ۵.۵۰۰ تن وکیوم باتوم در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۶.۲۰۰ تنی و حجم معاملات ۵.۵۰۰ تنی و با قیمت ۵۷.۷۲۲ هزار ریال به ازای هر تن مورد معامله گردید که نسبت به هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه با رشد ۰.۶ درصدی همراه بود.

روند فروش محصولات پالایشگاه تبریز

از طرفی این شرکت پالایشگاهی در هفته گذشته نیز موفق به فروش لوب کات سبک در بورس کالا نشد.

روندقیمتی وکیوم باتوم پالایشگاه تبریز


در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه تبریز در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه‌شده است.

کاهش هزار تنی فروش وکیوم باتوم "شراز" در بورس کالا

پالایشگاه شیراز در هفته منتهی به ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۹، در مجموع ۱۰.۰۰۰ تن وکیوم باتوم در بورس کالا عرضه نمود که با تقاضای ۱۲.۰۰۰ تنی و حجم معاملات ۷.۰۰۰ تنی در قیمت ۶۰.۸۵۸ هزار ریال در هر تن همراه گردید که نسبت به هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه با رشد ۰.۶ درصدی همراه بود.

روند فروش محصول پالایشگاه شیراز

همچنین میزان فروش وکیوم باتوم این شرکت پالایشگاهی نسبت به هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه با کاهش ۱.۰۰۰ تنی همراه گردید.

نگاهی به روند پالایشگاهی ها در هفته گذشته

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه شیراز در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حقوق ۸۵ میلیون نفر در مقابل خشنودی تعدادی سهامدار؛

"شراز " و دست و دلبازی‌های زنگنه در آخرین ماه‌های وزارت

عرضه ۴۰.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم
عدم عرضه لوب کات سنگین از سوی پالایشگاه بندرعباس در بورس کالا؛

عرضه ۴۰.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم "شبندر"

ثبات در نرخ فروش محصولات
معامله ۱۵.۰۰۰ تنی لوب کات سنگین با نرخ ۸۷.۷۲۵ هزار ریال؛

ثبات در نرخ فروش محصولات "شبندر" دیده شد

ارسال نظر