بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
ارتباطات سیار، به ازای هر سهم ۲.۲۰۷ ریال سود ساخت؛

مخابره سود خالص ۵۵درصدی سالانه از دکل‌های "همراه"

شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمد خود را در ۳ ماهه منتهی به اسفندماه سال جاری حدود ۵۶.۴۳۸ میلیارد ریال برآورد کرد.
کد خبر : ۲۳۵۱۴۰

ارتباطات سیار ایران + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، ارتباطات سیار ایران در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌‎ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال ۹۹، در صورت سود و زیان تلفیقی خود میزان درآمد‌های عملیاتی این دوره را، مبلغی بالغ‌بر ۱۷۸.۱۶۶ میلیارد ریال به ثبت رسانده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشته است.

سود و زیان

سود خالص محقق شده در پایان آذرماه سال جاری، برابر با ۴۲.۳۶۹ میلیارد ریال گزارش‌شده که در مقایسه با پایان آذرماه سال ۹۸، رشد ۵۵ درصدی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده، همچنین سود پایه به ازای هر سهم را نیز ۲.۲۰۷ ریال به ثبت رسانده است.

صورت‌وضعیت مالی تلفیقی "همراه" در پایان آذرماه سال ۹۹

بر پایه این گزارش، شرکت ارتباطات سیار ایران در صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه خود، مبلغ دارایی‌های اعلام‌شده را بالغ‌بر ۳۹۱.۸۵۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با پایان اسفندماه سال ۹۸، با افزایش ۳۲ درصدی مواجه بوده، همچنین موجودی‌های نقد نیز در این دوره برابر با ۸.۳۲۰ میلیارد ریال گزارش‌شده که نسبت به پایان سال گذشته رشد ۲۲ درصدی را ارائه کرده است.

صورت وضعیت مالی

طی این دوره ۹ ماهه، میزان سود انباشته اعلام‌شده "همراه" رقمی بالغ‌بر ۵۲.۶۲۶ میلیارد ریال ارائه‌شده که رشد ۲۹ درصدی را از سال گذشته تاکنون به دنبال داشته، همچنین میزان اندوخته‌های قانونی این شرکت ارتباطی حدوداً ۳.۲۰۲ میلیارد ریال گزارش‌شده که در مقایسه با پایان سال گذشته، ۲۰ درصد رشد را اعلام کرد.

درآمد‌ها و بهای تمام‌شده قرارداد‌ها در پایان آذرماه ۹۹

شرکت "همراه" بیشترین میزان درآمد محقق شده را در پایان دوره ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال ۹۹، بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۹۳.۰۰۸ میلیارد ریال در اختیار داشته و سود ناخالص  این بخش نیز برابر با ۲۳.۲۱۷ میلیارد ریال محاسبه شده، این میزان سود ناخالص در مقایسه به پایان سال گذشته با ۹ درصد افزایش روبه‌رو بوده است.

میزان سود و زیان

 

بر پایه این گزارش، مجموع درآمد‌های "همراه" طی این دوره بالغ بر ۵۰.۲۶۵ میلیارد ریال به ثبت رسیده و توانسته نسبت به پایان سال گذشته افزایش یک درصدی مواجه بوده، همچنین شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمد خود را در ۳ ماهه منتهی به اسفندماه سال جاری حدود ۵۶.۴۳۸ میلیارد ریال برآورد کرد.

برآوردی از تغییرات هزینه‌های عمومی، اداری و ....

دوره ۳ ماهه منتهی به پایان اسفندماه سال جاری؛ رشد عمومی هزینه‌های اداری، تشکیلاتی در دوره آتی، با در نظر گرفتن رشد درآمد، تعداد مشترکین، سرویس‌های جدید و خدمات ارائه شده به مشترکین به تبع آن رشد هزینه‌های مرتبط و در نظر گرفتن تورم عمومی برآورد گردیده است.

 

بیشتر بخوانید:

افزایش ۴۵ درصدی درآمد‌های "همراه"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۳۳ درصدی درآمد‌های
ارتباطات سیار ایران در دی‌ماه سال جاری، ۱۹.۷۵۰ میلیارد ریال درآمد را ثبت کرد؛

رشد ۳۳ درصدی درآمد‌های "همراه"

دکل‌های مخابراتی که ۲ هزار میلیارد تومان درآمد را گزارش کردند؛

افزایش ۴۵درصدی درآمدهای "همراه"/ رشد ۳درصدی درآمد ماهانه

مخابره رشد ۳۷درصدی درآمدها از دکل اپراتور اول؛

درآمد ۱۹.۳۸۵ میلیارد ریالی "همراه"

گزارش درآمدی از دکل‌های این شرکت مخابره شد؛

رشد ۳۲ درصدی درآمد "همراه" در سال/ «خطوط اعتباری» در صدر فروش

ارسال نظر