بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
سود انباشته این معدنی افزایش ۱۲۶درصدی را ثبت کرد؛

اهداف "کچاد" و لیست فروش‌ها به‌نفع سهامدار

اهداف
برنامه فروش شرکت "کچاد" در سال ۱۳۹۹ به‌همراه هدف‌گذاری و پیش‌بینی‌ها این شرکت معدنی زیر ذره‌بین رفته ضمن آنکه از سودسازی و دیگر پارامترهای اقتصادی شرکت نیز نباید به‌صورت گذرا، عبور کرد.
کد خبر : ۲۳۵۲۸۸

معدنی و صنعتی چادرملو + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های عملیاتی "کچاد" طی این دوره بالغ بر ۱۵۶.۳۹۳ میلیارد ریال گزارش شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۲۴ درصدی را ثبت کرده است.

پیش‌بینی‌ها و میزان هدف‌گذاری بر فروش

پیش‌بینی‌ها و میزان هدف‌گذاری بر فروش

بر پایه این گزارش، از مجموع تولید کنسانتره‌تر تولیدی در سال۱۳۹۹، مقدار ۳میلیون و هزار تن به همراه ۲۶۰ هزار تن کنسانتره بازیافتی و خریداری جهت تولید گندله به کارخانه گندله منتقل و از این مقدار، به میزان ۴ میلیون و ۷۰ هزار تن در فرآیند تولید گندله مصرف خواهد شد.

همچنین باید اشاره داشت که از مجموع ۳میلیون و ۷۰۰هزار تن گندله تولیدی نیز ۲ میلیون و ۲۵۰ تن برای تولید آهن اسفنجی به کارخانه آهن اسفنجی انتقال داده خواهد شد؛ مقدار یک میلیون و ۲۷۰ هزار تن آهن اسفنجی تولیدی، برای تولید شمش فولاد در کارخانه فولاد مصرف و مقدار مازاد بر نیاز، مطابق برنامه به فروش می‌رسد.

برق تولیدی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی شرکت مطابق تعرفه‌های وزارت نیرو به شرکت مدیریت برق کشور و یا در قالب قرارداد‌های دوجانبه فروخته می‌شود.

صورت سود و زیان "کچاد" منتهی به شهریور ماه ۹۹

صورت سود وزیان کچاد + بورس نیوز

سود خالص تحقق یافته "کچاد" در پایان شهریورم ماه سال جاری، مبلغی بالغ بر ۹۴.۵۲۸ میلیارد ریال ارائه شده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۷۷ درصد افزایش سود رانشان می دهد، همچنین در ازای هر سهم نیز ۱.۷۰۳ ریال سود ساخته است.

صورت وضعیت مالی "کچاد" منتهی به آذرماه سال ۹۹

بر پایه این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی کچاد در گزارش صورت وضعیت مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، میزان دارایی‌های خود را طی این دوره ۲۴۱.۴۰ میلیارد ریال ارائه کرده که در مقایسه با اسفند ماه سال گذشته رشد ۸۵ درصدی را توانسته به ثبت برساند، همچنین موجودی نقد این شرکت با افزایش خیره کننده ۱.۰۵۷ درصدی به ۷۴.۹۷۱ میلیارد ریال رسیده است.

صورت وضعیت مالی

سود انباشته "کچاد" با افزایش ۱۲۶ درصدی که نسبت به اسفندماه سال مالی گذشته داشته، به مبلغ ۱۱۲.۳۲۳ میلیارد ریال دست یافته و میزان سرمایه ۵۵ هزار میلیارد ریالی را از این شرکت مشاهده میکنیم که رشد ۲۶ درصدی را در پی داشته است.

درآمد‌های عملیاتی "کچاد" در پایان اذرماه ۹۹

بر اساس این گزارش، میزان درآمد‌های عملیاتی این شرکت همان‌طور که گفته شد برابر با ۱۵۶.۳۹۳ میلیارد ریال ثبت شده، این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۲۳ درصدی را ثبت کرده است.

مبلغ فروش محصولات و بهای تمام شده


سود ناخالص "کچاد" در پایان آذرماه سال جاری بالغ بر ۱۰۲.۳۹۰ میلیارد ریال گزارش شده که این میزان از درآمد نسبت به پایان سال مالی ۹۸، با رشد درآمد ۲۱۶ درصدی مواجه بوده، همچنین آینده نگری "کچاد" از ۳ ماهه آینده که به پایان اسفندماه سال ۹۹ منتهی می‌شود، میزان فروش این گروه معدنی و صنعتی بالغ بر ۲.۷۶۱.۰۲۳ تن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

رشد ۵۰درصدی درآمد‌های "کچاد"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آزادسازی نرخ فروش "سنگ‌آهن" به کام سهامداران می‌شود؛

استخراج ۱۰۰تومان سود به ازای هر سهم "کچاد"

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد؛

فروش سهام سرمایه‌گذاری در "کچاد"

انتظار برای رشد محسوس سودآوری در نیمه دوم سال؛

رشد ۵۰درصدی درآمد‌های "کچاد"/ رشد ۷۲درصدی سودسازی هر سهم

ارسال نظر