بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
افزایش چشم گیر سود فروش سهام در سال گذشته؛

سود ۱.۳۰۷ ریالی هر سهم "ولصنم" در سال ۱۳۹۹

سود ۱.۳۰۷ ریالی هر سهم
علت اصلی رشد محسوس سودآوری شرکت در این دوره را می‌توان کسب سود ۲.۱۰۶ میلیارد ریالی از محل سود سهام و سود فروش سهام عنوان کرد.
کد خبر : ۲۳۵۴۸۵

شرکت لیزینگ صنعت و معدن+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت لیزینگ صنعت و معدن در سال مالی منتهی به پایان آذرماه سال جاری و براساس صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت موفق به کسب سودخالص ۲‌هزار و ۶۱۴ میلیارد ریالی شده است.

این سود که معادل ۱.۳۰۷ ریال به ازای هر سهم بوده نسبت به گزارش حسابرسی نشده شرکت تغییری نداشته و در مقایسه با سال مالی گذشته افزایش چشمگیر ۲۸۹ درصدی را داشته است.

عملکرد ولصنم+بورس نیوز

علت اصلی رشد محسوس سودآوری شرکت در این دوره را می‌توان کسب سود ۲.۱۰۶ میلیارد ریالی از محل سود سهام و سود فروش سهام عنوان کرد.

خالص درآمد عملیات لیزینگ شرکت در سال مالی گذشته به ۵۱۶‌میلیارد ریال رسیده که ۲۱۶‌درصد بیشتر از سال ۹۸ بوده و این شرکت عملیات لیزینگ و فروش اقساطی خودرو‌های شرکت مدیران خودرو را بر عهده دارد.

در بخش سود سرمایه‌گذاری‌ها نیز درآمد ۲.۱۰۶‌میلیارد ریالی شناسایی شده که ۲۹۷‌درصد بیشتر از سال مالی قبل از آن محسوب می‌شود.

این بخش شامل ۳۴۵‌میلیارد ریال سود سهام دریافتی (عمدتا بابت سود سهام شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند) و ۱.۷۶۱ میلیارد ریال سود فروش سهام (عمدتا بابت فروش سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت) بوده است.

جمع سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت شرکت در پایان آذرماه سال جاری به ۱.۹۰۰ میلیارد ریال رسیده که عمدتا شامل ۱۰.۴ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند، ۲۱.۸ درصد از صندوق بازارگردانی صنعت و معدن و همچنین بخشی از سهام شرکت صنایع شیمیایی ایران و سایر موارد است.

شرکت انتظار دارد که حجم خودرو‌های تحت لیزینگ آن طی قرارداد همکاری با مدیران خودرو به ۴۵۰ میلیارد تومان برسد.

بیشتر بخوانید:

رشد سنگین سودآوری "ولصنم" از محل فروش سرمایه‌گذاری‌ها

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهامداران
درپی اطلاع رسانی شرکت لیزینگ صنعت و معدن؛

سهامداران "ولصنم" در جریان باشند

به دنبال برگزاری مجمع شرکت لیزینگ صنعت و معدن؛

"ولصنم" از سهامداران دعوت کرد

ارسال نظر