بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۱
توجه به نیرو‌های جوان و متخصص، اولویت اول بانک ایران زمین است
معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک ایران زمین، در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ با حضور در جمع داوطلبین آزمون استخدامی این بانک در دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اهمیت حضور جوانان در حوزه‌های مختلف گفت: رویکرد حوزه سرمایه انسانی در بانک ایران زمین توجه به جوانان و استفاده از نیرو‌های متخصص و کارآزموده در بخش‌های مختلف است.
کد خبر : ۲۳۵۵۴۲

بانک ایران زمین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، آزمون استخدامی این بانک در هفته گذشته در ایام ولادت حضرت فاطمه (ع) در ۵ حوزه امتحانی در شهر‌های تهران، اهواز، شیراز، یزد و کرمان با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر داوطلب که حدود ۶۰درصد آن‌ها را بانوان بودند، برگزار شد.

علیرضا دمیرچی، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی ضمن بازدید از محل برگزاری آزمون اظهار کرد: بانک ایران زمین از سال‌های گذشته چشم انداز خود را پیاده سازی بانکداری دیجیتال قرار داده که این امر مستلزم استفاده از جوانان متخصص با دانش به روز است.

وی افزود: در همین راستا حوزه آموزش بانک خود را آماده تحول کرده و این تحول با استفاده از جوانان و با رویکرد شایسته سالاری ممکن می‌شود.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک ایران زمین با اشاره به آزمون استخدامی بانک افزود: اولویت ما توجه به جوانان بوده و در این راستا در آینده نزدیک مجدداً اقدام به جذب نیرو‌های جوان در حوزه‌های فناوری اطلاعات و مرتبط با بانکداری نوین خواهیم کرد.

دمیرچی در پایان اظهار امیدواری کرد که همکارانی که به خانواده بزرگ بانک ایران زمین می‌پیوندند بتوانند همراه و همگام با سایر همکاران در جهت اهداف عالیه بانک تلاش کنند.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی با همراهی مدیر امور سرمایه انسانی، رئیس اداره سرمایه انسانی، رئیس اداره آموزش و رئیس اداره روابط عمومی در روز پنجشنبه با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علامه طباطبائی از برگزاری این آزمون بازدید کردند.

بیشتر بخوانید:

بانک ایران زمین عضو بازار بین بانکی ارزی شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مجمع
براساس اطلاع رسانی بانک ایران زمین؛

مجمع "وزمین" با چاشنی انتخاب حسابرس

جذب بیش از ۴
بازدهی ماهیانه صندوق‌های درآمد ثابت به ۱.۲ درصد محدود شد؛

جذب بیش از ۴ "همت" منابع مالی جدید

در پی برگزاری مزایده بانک ایران زمین؛

املاک مازاد "وزمین" به فروش رفت

ارسال نظر