بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
افزایش ۲۰۰ تنی پلی‌اتیلن سنگین در پتروشیمی جاده شازند؛

پلی‌اتیلن سنگین "شاراک" فروش ۱.۰۰۰ تن را ثبت کرد

پلی‌اتیلن سنگین
در هفته گذشته نیز ۱.۰۰۰ تن از پلی‌اتیلن سبک این پتروشیمی به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۱۶ بهمن‌ماه با کاهش ۴۰ تنی همراه شد و ارزش معاملات این محصول "شاراک" به ۲۵۸ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۲۳۵۷۰۲

پتروشیمی شازند + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت پتروشیمی شازند در هفته‌ای که گذشت ۳.۴۳۰ تن از انواع پلی پروپیلن را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۱.۸۰۰ و حجم معاملات ۱.۶۹۰ تنی در قیمت میانگین ۲۹۷.۱۶۱ هزار ریال در هر تن معامله شد و ارزش معاملات این محصول به رقم ۵۰۲ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال رسید.

پلی پروپیلن شاراک + بورس نیوز

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی پتروشیمی شازند و همچنین نمودار ماه‌های اخیر قیمتی محصول پلی پروپیلن این شرکت ارائه‌شده است.

کاهش فروش پلی پروپیلن پتروشیمی شازند + بورس نیوز

همچنین در هفته گذشته ۱.۰۰۰ تن از پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۱۶ بهمن‌ماه با افزایش ۲۰۰ تنی همراه بود و ارزش معاملات پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی شازند به ۲۵۳ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال رسید.

ضمن آنکه در هفته گذشته نیز ۱.۰۰۰ تن از پلی‌اتیلن سبک این پتروشیمی به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۱۶ بهمن‌ماه با کاهش ۴۰ تنی همراه شد و ارزش معاملات این محصول "شاراک" به ۲۵۸ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال رسید.

بیشتر بخوانید: 

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۳.۶۶۰ تن از انواع پلی پروپیلن
نرخ فروش پلی پروپیلن در پتروشیمی جاده شازند صعودی شد؛

فروش ۳.۶۶۰ تن از انواع پلی پروپیلن "شاراک"

فروش ۳.۶۶۰ تن از انواع پلی پروپیلن
نرخ فروش پلی پروپیلن در پتروشیمی جاده شازند صعودی شد؛

فروش ۳.۶۶۰ تن از انواع پلی پروپیلن "شاراک"

ارسال نظر