بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
سود ۲.۰۵۶ ریالی هر سهم
همچنین سود عملیاتی محقق‌شده معادل ۲‌هزار و ۵۶۳‌میلیارد ریال بوده که معادل ۳۰‌درصد درآمد‌های عملیاتی بوده که این نسبت در سال ۹۸ معادل ۳۶ درصد بوده است.
کد خبر : ۲۳۵۷۴۸

شرکت گلتاش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت گلتاش در سال مالی منتهی به پایان آذر‌ماه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده موفق به کسب سود خالص ۲هزار و ۵۶ میلیارد ریالی شده و این سود که معادل ۲.۰۵۶ ریال به ازای هر سهم بوده نسبت به سال مالی قبل از آن افزایش ۱۶درصدی را نشان می‌دهد.

باید تاکید شود که این سود نسبت به گزارش حسابرسی نشده، تغییری را نداشته است.

گزارش عملکرد شگل+بورس نیوز

جمع کل درآمد‌های عملیاتی محقق شده شرکت در این سال معادل ۸‌هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال شده که ۴۵‌درصد بیشتر از سال مالی قبل از آن بوده ضمن آنکه سود عملیاتی محقق‌شده معادل ۲‌هزار و ۵۶۳‌میلیارد ریال بالغ شده و معادل ۳۰‌درصد درآمد‌های عملیاتی شد که این نسبت در سال۹۸ معادل ۳۶درصد بود.

محصولات اصلی شرکت شامل محصولات بهداشتی از قبیل شامپو، صابون و مایع دستشویی بوده که در سال گذشته به میزان ۵۷ هزار و ۴۶۳ تن به فروش رسیده و مدیران شرکت برای سال مالی آتی فروش بیش از ۶۱‌هزار تن محصول را برآورده کرده‌اند.

متوسط نرخ فروش هر تن شامپو، مایع دستشویی و صابون در سال مالی گذشته به ترتیب معادل ۱۱۲، ۹۰ و ۲۰۲ میلیون ریال در هر تن بوده و این در حالی است که بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه شرکت، نرخ این محصولات در دی‌ماه به ترتیب معادل ۱۴۵، ۱۰۱ و ۲۹۴ میلیون ریال در هر تن بوده است.

بهای تمام‌شده کالای فروش رفته در سال مالی سپری شده معادل ۴هزار و ۸۷۰میلیارد ریال بوده که ۸۸‌درصد آن مربوط به مواد اولیه مصرفی است.

لازم به ذکر است، ۴۰ درصد از مواد اولیه مصرفی از طریق واردات تامین شده است.

بیشتر بخوانید:

ثبت رکورد جدید فروش "شگل"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر