بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
افزایش ۴۶درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت ثبت شد؛

صف خرید سنگین "قمرو" با نسبت قیمت به سود ۳۸ واحدی!

صف خرید سنگین
جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت معادل ۷۰۰ میلیارد ریال بوده که ۴۶درصد بیشتر از ۶ماهه سال گذشته است.
کد خبر : ۲۳۵۷۵۰

شرکت قند مرودشت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت قندمرودشت در دوره ۶ماهه منتهی به پایان دی‌ماه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده موفق به کسب سودخالص ۱۶۵میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی شده و این سود که معادل ۴۱۳ریال به ازای هر سهم بوده نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۹۰‌درصدی را نشان می‌دهد.

گزارش عملکرد قمرو+بورس نیوز

جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت معادل ۷۰۰ میلیارد ریال بوده که ۴۶درصد بیشتر از ۶ماهه سال گذشته است.

مقادیر فروش شکر سفید به عنوان محصول اصلی شرکت معادل ۸.۰۴۵ تن بوده و مقادیر فروش ملاس به عنوان محصول فرعی شرکت معادل ۳.۸۵۵ تن بوده است.

متوسط نرخ فروش هر تن شکر و ملاس در دوره ۶ماهه سال جاری به ترتیب معادل ۶۸ و ۳۳ میلیون ریال بوده و این در حالی است که بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه شرکت که مربوط به دی‌ماه بوده، نرخ فروش این دو محصول به ترتیب معادل ۶۳ و ۳۴.۴ میلیون ریال بوده است.

چغندر به عنوان ماده اولیه اصلی مصرفی شرکت در این دوره با متوسط نرخ ۶‌میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در هر تن خریداری شده است.

با توجه به عملکرد شرکت در ۶ماهه اول و با فرض کسب سودخالص مشابه در نیمه دوم سال مالی، شرکت در حال حاضر با نسبت قیمت به سود ۳۸ واحدی در حال معامله است.

به نظر می‌رسد که قیمت و ارزش فعلی سهام شرکت با توجه به عملکرد مالی آن در محدوده "نرخ‌های غیرواقعی" قرار داشته باشد و این موضوع و ریسک‌های مرتبط با آن می‌بایست مدنظر سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری :
ارسال نظر