بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
شرکت آریان کیمیا تک به بازار می‌آید
شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با سرمایه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در فهرست نرخ‌های بورس اوراق بهادار است و در لیست انتظار عرضه اولیه سهام قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۳۵۸۰۲

شرکت آریان کیمیا تک +بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، با توجه به موافقت هیئت پذیرش اوراق بهادار در جلسه مورخ ۱۶ / ۰۷ / ۱۳۹۹ با پذیرش سهام شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک (سهامی عام) در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین شده در مصوبه مزبور از سوی آن شرکت؛ از تاریخ ۲۵ / ۱۱ / ۱۳۹۹ شرکت مذکور به عنوان پانصد و هشتاد و دومین شرکت پذیرفته شده در ﺑﺨﺶ «محصولات شیمیایی»، گروه «ساخت سایر محصولات شیمیایی» و طبقه «تولید شویندهها، فرآورده‌های بهداشتی، عطر و محصولات آرایشی» با کد صنعت «۴۴۲۴» و نماد «کیمیاتک، KIMIATEK» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج می‌شود.

شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با سرمایه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در فهرست نرخ‌های بورس اوراق بهادار بوده و در لیست انتظار عرضه اولیه سهام قرار گرفته است.

این شرکت مالکیت شش برند مشهور را در در اختیار دارد. مای، شون، الارو و نئودرم، کالیستا و نوت از جمله برند‌های مطرح آرایشی و بهداشتی تحت فعالیت این شرکت هستند. همچنین گروه صنعتی گلرنگ با ۳۸.۷ درصد مالکیت، سهامدار عمده شرکت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عواملی که بازار را به سمت بالا سوق داد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تنبیهی برای سهامداران ...
یک حقوقدان بازار سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

تنبیهی برای سهامداران ...

از بین رفتن تعادل بازار با تامین مالی دولت
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

از بین رفتن تعادل بازار با تامین مالی دولت

سیگنال مثبت متولیان، سوختی برای رشد دوباره بازار سرمایه
مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری معیار در گفت‌و‌گو با بورس نیوز تاکید کرد

سیگنال مثبت متولیان، سوختی برای رشد دوباره بازار سرمایه

ارسال نظر