بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
دلواپسان جهش یافته و قورباغه های آوازخوان
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به دلواپسان جهش یافته و عرضه های کپک زده و...
کد خبر : ۲۳۵۸۰۶

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، امروز بورس تهران سبز خوشرنگی به تن داشت و دوباره بارقه های امید در دل سهامداران جرقه زده است. اما از همین حالا سهامداران دست به دعا برداشته اند که دلواپسان، دوباره دست به قلم نشوند و اهالی پاستور چاله هایشان را با خاک این بازار پر نکنند و...

 

دلواپسان جهش یافته

اما یکی از آقایان یک خبری دادند که تن و بدن مان لرزید. ۲۵۰ نفر از اقتصاددانان دلسوز، گزارشی جامع از تخلفات ۱۵۰ نفر در بورس تهیه و ارسال کرده اند! دفعه قبلی ۲۵ نفر بازار را به خاک و خون کشیدند و معلوم نیست حالا که دلواپسان جهش یافته اند چه در انتظار این بازار خواهد بود.

 

قورباغه آوازخوان

یکی از عجایب بازار سرمایه، محاکمه یک پسربچه ۱۲ ساله به سبب اخلال در بورس است؛ ولی کاش اهالی ملاصدرا می فهمیدند آن روزی که تحلیلگران و کارشناسان بازار را از فعالیت در فضای مجازی منع کردند، میدان را برای فعالیت سیگنال فروشان گمنام خالی کردند.

 

واژگان عجیب رئیس باب همایون

رئیس باب همایون اخیرا حاشیه ساز شده و کلماتی بر زبان جاری می کند که معلوم نیست از سر بی اطلاعی است یا... جلب سرمایه گذار خارجی از اصطلاحات اختراعی این بزرگوار است که موجبات مسرت اقتصادیون را فراهم کرده است.

 

عرضه های کپک زده

قبلا عرضه های اولیه حکم نان خامه ای مجانی را داشت؛ به تازه وارد ها هم توصیه می شد عرضه اولیه بخرند. حالا تلخی اش طوری دل سهامداران را زده که با شنیدن اسم عرضه اولیه، پوزخند می زنند و سر تکان می دهند. ۸ عرضه اولیه سال ۹۹ بازدهی صفر یا منفی داشته و دیگر عرضه های اولیه هم جذاب نیستند.

 

زندگی لاکچری سلطان

بعضی سهامداران عمده شرکت های بورسی چنان زندگی شاهانه ای دارند که سوژه مستندهای تلویزیونی هم شده اند. این بزرگواران از یک سو پز رونق تولید می دهند و از سوی دیگر، به حدی لاکچری ریخت و پاش دارند که اگر کسی آن صنعت را نشناسد و زندگی این آقایون را ببیند، تصور می کند در این صنعت خاک طلا استخراج می کنند.

 

بیشتر بخوانید:

عجله رئیس برای شوک درمانی

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
خرج از کیسه مهمان بود ،حاتم طایی شدن آسان بود،،،،سرکسیه کردن سرمایه های مردم در بورس زندگی لاکچری وریخت پاش را دارد !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
جریان بچه دوازده ساله و کانال چهار هزار نفری بورسی مشکوک به نظر من کانال مال خود پدرست و اینطوری با جلو انداختن فرزندش میخاد رد گم کنه و از مجازات فرار کنه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
ادمین کانال خود پدرست اینطور بچشو انداخته جلو تا رد گم کنه تا از مجازارت فرار کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵
دلواپسان کلان بگویند چند نفر اقتصاد کل کشور را تخریب کردن یا بگویند چند نفر در مسکن و چند نفر در ارز و سکه و خودرو بصورت مجزا انها هم مشخص شوند چون فقط بورس که نبوده بقیه کجا قایم شدن شاید هم فرار به جلو مد شده و همه دیگران و بازار های دیگر را نشان می دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۲
هه. این اخرین بار است که مردم اعتماد میکنند نسبت به بورس که اگر ازبین برود باید بورس را بوسید و گذاشت کنار اقایان لطفا خواهشا زرت و زرت عرضه اولیه ندهید مثل اوپال که بازار رابه خاک و خون کشید و اخرش هم عرضه نشد
پاک نیت
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
اصطلاح "ریل گذاری" رییس باب همایون فراموش نشود انهم ریل گذاری های معیوب که هر گذر کرده ای را از ریل خارج کرده!!