بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم امروز عصر نیم‌نگاهی دارد به افشاگری اهالی بهارستان از نائب‌رئیس یک شرکت هواپیمایی تا دعوت مجدد اینبار از رئیس شورای عالی بورس که البته، ایشان غائب بود.
کد خبر : ۲۳۵۸۵۷

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، یکی از اهالی بهارستان هم‌دست به افشاگری زده و خبر داده مشاور مدیرعامل یک شرکت بزرگ بورسی، نایب‌رئیس هیات مدیره یک شرکت هواپیمایی تازه تأسیس ۴۲۰ میلیارد تومانی شده که فعلاً ۱۴۷ میلیاردش را داده تا سر فرصت مابقی را هم تسویه کنند؛ البته گویا ایشان به منشأ پولی که خرج تأسیس شرکت هواپیمایی شده شک دارند و آن را از جیب سهامداران می‌دانند .

البته بهارستانی‌ها افشاگری‌های دیگری هم داشته‌اند و مثلاً رئیس باب همایون را دعوت کرده‌اند در صحن توضیحاتی در مورد بورس بدهند؛ اما روز پاسخگویی که رسیده نه‌فقط رئیس بزرگ نرفته که معاونش هم پیغام داده من جایی نمی‌روم. دوستان بهارستان هم حیران این‌همه احترام ایشان به بهارستان‌اند و ...

ارتش مورچه‌ها

جذاب‌ترین خبر امروز بازارسرمایه، پیروزی ارتش مورچه‌ها بود؛ سیمانی‌ها سال‌هاست که با معضل قیمت‌گذاری دستوری دست‌به‌گریبان‌اند و باوجود اعتراضات مکرر، راه به‌جایی نبرده‌اند اما؛ چندهفته‌ای است که اعتراض به قیمت‌گذاری دستوری سیمان به محافل سهامداری راه‌یافته و در فضای مجازی، حملاتی به قیمت‌گذاری‌های دستوری‌شده است. حالا هم خبر رسیده که اگرچه سهامداران سیمانی، ارتش مورچه‌ای بودند؛ ولی هم‌صدا شدن و تشکیل کمپین جواب داد و بالاخره صدای سیمانی‌ها شنیده شد و الگوی قیمت‌گذاری سیمان، تغییر خواهد کرد.

سرچشمه آلوده و مدیران چشم‌سفید

کارگزاری مطرح بازار امروز هم هنگ کرد و مدیران محترم حتی زحمت یک معذرت‌خواهی خشک‌وخالی هم به خود ندادند. انگارنه‌انگار که خیلی جاها، اگر چنین مشکلی ایجاد شود، چندنفری استعفا خواهند داد! البته وقتی آب از سرچشمه گل‌آلود باشد نباید خیلی از بروز چنین اختلالاتی و واکنش مقصران تعجب کرد.

وقتی غول‌های استارت‌آپی خود را از پل گذشته دیدند

استارت‌آپ‌ها راه‌اندازی شدند تا فرآیند انجام بعضی امور تسهیل شود؛ تاکسی‌های اینترنتی در روزهای ابتدایی کارشان، ارزان‌تر از آژانس‌های کرایه‌ای بودند و برای مشتری نیز به نسبت آژانس‌اه حسابی تاکسی‌های اینترنتی توجیه داشت که استفاده از خدمات تاکسی‌سرویس‌های سنتی، کاملا به سمت‌وسوی فراموشی سپرده شود اما؛ گویا تاکسی‌های اینترنتی، بعد از زمین‌گیر کردن کامل رقبای سنتی خود، خود را از پل گذشته‌ دانسته‌اندُ و هر طور بخواهند می‌تازند؛ از یک‌سو راننده‌های آنها مداوم گله‌دارند که کرایه‌ها کم است و از سوی دیگر مشتریان انتقاد سر داده‌اند که کرایه‌ها سر به فلک کشیده است! ولی وقتی خبری از ارتقای کیفی نباشد و فقط تاکسی‌دارها به فکر افزایش کمیسیون‌ و عدم رضایت مشتری و راننده‌ها باشد، این انتقادها مانند زمان زمامداری تاکسی‌های سنتی سر به فلک خواهد کشید.

به نظر می‌رسد بعضی از این استارت‌آپ‌ها دیگر چیز جدید و جذابی برای عرضه به مشتری ندارند و فقط به فکر پر کردن جیب‌شان باشند و باید دید فرجام غول‌های اینترنتی چه خواهد شد، شاید هم زمان فروش استارت‌آپ رسیده باشد.

بیشتر بخوانید:

هوشیار بخوابید 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
قالی وگلیم باف
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
مثل زالوچسبیدن به تن حقیقی جماعت تازه پرادعاهم هستن. دیگه حلال وحرام سرشان نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
نظرات نوشته میشد ولی چاپ نمیشه بعدش هم چه فایده این جواب همکارشون نمیدهند بعد بیان جواب مارو بدهند ،........بر ...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
برای اینکه می دونن در . هر کاری جایز هست پس از چیزی ترس ندارن