بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
عملکرد صندوق "سبدگردان پاداش سرمایه" بررسی شد؛

بازدهی ۱۲۶درصدی صندوق "سرمایه‌گذاری ارمغان ملل"

بازدهی ۱۲۶درصدی صندوق
صندوق "سرمایه‌گذاری ارمغان ملل" در بخش سپرده‌های بانکی، نرخ سود این سپرده‌ها که عمدتاً در موسسه مالی اعتباری ملل صورت گرفته که معادل ۲۰ درصد است.
کد خبر : ۲۳۶۰۹۳

ارمغان ملل + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، صندوق سرمایه‌گذاری ارمغان ملل که از صندوق‌های مختلط محسوب می‌گردد، در پایان روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه سال جاری به ارزش ۹۱۴ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال رسیده است.

بازدهی صندوق ارمغان ملل + بورس نیوز

بازدهی هفته قبل این صندوق به ۱.۱ درصد و بازدهی ماه قبل آن نیز به ۱.۳ درصد رسیده و همچنین و همان‌گونه که در جدول زیر نیز مشخص است بازدهی این صندوق به ۱۲۵.۶ درصد در سال گذشته رسیده است.

به‌این‌ترتیب این صندوق از حیث بازدهی و در میان صندوق‌های مشابه رتبه دوم را دارد.

بازدهی ارمغان ملل + بورس نیوز

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب‌سایت این صندوق شامل ۶۲.۳ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها، ۲۱.۵ درصد سپرده بانکی، ۱۵.۳ درصد اوراق مشارکت و ۱.۴ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.

صنایع اصلی تحت سرمایه‌گذاری این صندوق 

صنایع اصلی تحت سرمایه‌گذاری ارمغان ملل + بورس نیوز

سهام اصلی سرمایه‌گذاری شده توسط این صندوق

سهام اصلی سرمایه‌گذاری شده توسط صندوق ارمغان ملل+ بورس نیوز

لازم به ذکر است که اطلاعات جدول زیر از صورت‌وضعیت پرتفوی ۱۵ بهمن‌ماه صندوق ارائه‌شده است و ممکن است در دو هفته اخیر شاهد برخی تغییرات در ترکیب دارایی‌های صندوق بوده باشیم.

همچنین در بخش اوراق مشارکت، اوراق مرابحه دولت با نرخ ۱۶ درصد سهام بیش از ۱۶.۲ درصدی را در سبد دارایی‌های این صندوق دارد.

همچنین در بخش سپرده‌های بانکی، نرخ سود این سپرده‌ها که عمدتاً در موسسه مالی اعتباری ملل صورت گرفته است معادل ۲۰ درصد است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر