بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
در میان برترین شرکت‌های ایران مشخص شد؛

درخشش لیزینگ اقتصادنوین و تامین سرمایه نوین

درخشش لیزینگ اقتصادنوین و تامین سرمایه نوین
شرکت‌های لیزینگ اقتصادنوین و تامین سرمایه نوین از جمله شرکت‌های گروه مالی اقتصادنوین در بیست و سومین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران به ترتیب موفق به کسب رتبه نخست در «شاخص بازده فروش» و «شاخص بهره‌وری کل عوامل» در گروه واسطه‌گری‌های مالی شدند.
کد خبر : ۲۳۶۱۶۳

همایش شرکت های برتر ایران+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، براساس گزارش گروه کارشناسی رتبه‌بندی IMI-۱۰۰ در بیست و سومین دوره رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور که توسط سازمان مدیریت صنعتی در ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری در محل همایش‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، شرکت لیزینگ اقتصادنوین توانست برای نخستین بار، در میان شرکت‌های بزرگ گروه واسطه‌گری مالی، مقام نخست از نظر بازده فروش را از آن خود کند.

در این دوره، شرکت لیزینگ اقتصادنوین با چهار رتبه صعود نسبت به دوره پیش، توانست در بین ۱۴ شرکت گروه واسطه‌گری‌های مالی به‌عنوان پیشتاز از نظر بازده فروش (۱۰۵.۲۱ درصد) مفتخر به دریافت لوح شود. این درحالی است که میانگین صنعت در شاخص بازده فروش، ۶۲ درصد بوده است.

همچنین، شرکت لیزینگ اقتصادنوین، در این دوره، نسبت به دوره گذشته، در شاخص سود قبل از کسر مالیات ۹.۳ و در شاخص ارزش افزوده ۱.۴ درصد رشد را نیز تجربه کرده است.

 

رتبه اول "تامین سرمایه نوین" در شاخص بهره‌وری

گروه تأمین سرمایه نوین با نماد بورسی "تنوین" به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تامین سرمایه کشور نیز بر اساس عملکرد و صورت‌های مالی سال ۱۳۹۸ موفق به کسب رتبه اول "شاخص بهره‌وری کل عوامل در گروه واسطه‌گری‌های مالی" شد.

گفتنی است، سازمان مدیریت صنعتی هر ساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت‌ها و موسسات تجاری و با استناد به صورت‌های مالی تایید شده اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران از میان ۵۰۰ شرکت بزرگ و تأثیرگذار در اقتصاد کشور می‌کند که مهم‌ترین هدف آن شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی و همچنین گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی و کمک به سیاست‌گذاران اقتصادی کشور است.

بیشتر بخوانید:

عرضه اولیه سهام شرکت لیزینگ اقتصادنوین در آینده نزدیک

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمدهای شناسایی شده از سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها صعودی شد؛

افزایش ۱۳درصدی درآمدهای "تنوین"

ارسال نظر