بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
مدیرعامل شرکت سبدگردان داریک پارس گفت: پذیره‌نویسی واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری در سهام فراز داریک از ۲ تا ۶ اسفندماه ۹۹ در بازار فرابورس پذیره‌نویسی می‌شود.
کد خبر : ۲۳۶۱۷۳

به گزارش بورس نیوز، ابولفضل شهرآبادی اظهار کرد: پذیره‌نویسی واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری در سهام فراز داریک در فرابورس برگزار شد، گفت: این صندوق از ۲ تا ۶ اسفندماه ۹۹ در بازار فرابورس پذیره‌نویسی می‌شود و ابزار مناسبی برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار سهام به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت سبدگردان داریک پارس افزود: این صندوق از واحد‌هایی تشکیل شده که هر واحد آن ۱۰ هزار ریال است و هر سرمایه‌گذار می‌تواند از حداقل یک واحد تا هر تعداد واحد که تمایل داشت، خریداری کند.

وی بیان کرد: خریداران می‌توانند از طریق کارگزاران و نیز سیستم آنلاین خود سفارش خرید واحد‌های این صندوق را در دوره پذیره‌نویسی ثبت کنند.

شهر آبادی اظهار کرد: هر چقدر فرایند پذیره‌نویسی بهتر انجام شود دوره بازگشایی نماد صندوق در بازار فرابورس کوتاه‌تر خواهد بود، اما به طور کلی پس از اتمام دوره پذیره‌نویسی نماد آن بسته می‌شود تا پس از اخذ مجوز‌های لازم از سازمان بورس نماد آن بازگشایی شود و این دوره معمولا بین یک تا سه هفته به طول می‌انجامد.

وی ادامه داد: مدیر صندوق سرمایه‌گذاری در سهام فراز داریک سبدگردان داریک پارس و بازارگردان آن شرکت سبدگردان اکسیر سودا هستند.

شهرآبادی با اشاره به اینکه نقدشوندگی صندوق سرمایه‌گذاری فراز داریک بر عهده بازار گردان است و صندوق اختصاصی بازارگردانی اکسیر سودا در حال ‏حاضر بیش از ۳۰ نماد را در بازار سرمایه بازارگردانی می‌کند، گفت: مدیران این صندوق از تخصص و تجربه برخوردارند و تلاش دارند سود پایدار و متناسب با رشد شاخص برای سرمایه‌گذاران ایجاد ‏کنند که این امر برای سرمایه‌گذاران اطمینان خاطر ایجاد می‌کند. ‏

وی خاطرنشان کرد: رویکرد این صندوق سرمایه‌گذاری در سهام بنیادی است و سرمایه‌گذارانی که دیدگاه میان‌مدت و بلندمدت دارند ‏می‌توانند در صندوق فراز داریک سرمایه‌گذاری کنند. ‏

مدیرعامل شرکت سبدگردان داریک پارس افزود: صندوق سهام داریک با توجه به سهامی بودن، باید ۷۰ درصد از منابع خود را به سهام قابل معامله در بورس و فرابورس اختصاص ‏دهد و ۳۰ درصد از منابع خود را می‌تواند در اوراق با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر