بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
رشد سالیانه ۶۱درصدی درآمدهای این شرکت لبنی به ثبت رسید؛

«دوغ» در صدر فروش "غشاذر"/ افزایش ۳۵درصدی درآمدها

«دوغ» در صدر فروش
میزان فروش محصول «انواع دوغ» نسبت به دی‌ماه افزایش ۳۰ درصدی را از خود بر جای گذاشته، مجموع فروش این محصول از ابتدای سال مالی ۹٫۶۲۱ تن گزارش‌شده است.
کد خبر : ۲۳۶۲۸۱

خواندن ۵ دقیقه

شیر پاستوریزه آذربایجان غربی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری، مجموع درآمد حاصل‌شده طی این دوره را مبلغی بالغ‌بر ۳۹۱ میلیارد ریال اعلام کرده، از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه سال جاری نیز مبلغ درآمد خود را ۳.۸۲۲ میلیارد ریال گزارش کرد.

عملکرد ماهانه

لازم به ذکر است که درآمد‌های شناسایی‌شده "غشاذر" در بهمن‌ماه فقط از بخش «فروش داخلی» بوده و هیچ‌گونه فروشی در بخش صادراتی وجود نداشته است.

درآمد‌های ثبت‌شده شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی

درآمد ثبت شده

مجموع درآمدی که "غشاذر" در بهمن‌ماه سال ۹۹ کسب کرده، در مقایسه با ماه گذشته ۷ درصد افزایش را تجربه کرده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۶۱ درصد رشد مواجه بوده است.

همچنین درآمد‌های ثبت‌شده "غشاذر" از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه نیز ۳۵ درصد افزایش را شاهد بوده و همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید در تمام ماه‌های پشت سر گذاشته‌شده سال جاری نسبت به سال گذشته با افزایش درآمد مواجه بوده است.

میزان فروش محصولات تولیدی "غشاذر"

فروش محصولات

شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در بهمن‌ماه سال جاری، مجموع فروش محصولات خود را برابر با ۴٫۷۴۹ تن اعلام کرده که در مقایسه با ماه گذشته رشد ۳۴ درصدی تجربه کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش فروش را توانسته از خود بر جای بگذارد.

میزان فروش "غشاذر" از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ۵۰٫۷۹۱ تن گزارش‌شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۵ درصد افزایش روبه‌رو بوده است.

بیشترین محصول فروش رفته "غشاذر"

مقایسه فروش «انواع دوغ»+بورس نیوز

شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گزارش بهمن‌ماه، بیشترین محصول فروش خود را «سایر محصولات» با ۱٫۲۹۰ تن اعلام کرده و پس از «سایر محصولات» بیشترین میزان فروش را «انواع دوغ» با ۱٫۰۲۸ تن داشته است.

میزان فروش «انواع دوغ» نسبت به دی‌ماه افزایش ۳۰ درصدی را از خود بر جای گذاشته، مجموع فروش این محصول از ابتدای سال مالی ۹٫۶۲۱ تن گزارش‌شده که افزایش ۸۴ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته مشاهده کرده است.

بیشتر بخوانید:

"غشاذر" افزایش سرمایه ۱۰۵ درصدی داد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با تصویب در مجمع عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی؛

"غشاذر" افزایش سرمایه ۱۰۵ درصدی داد

با اعلام برگزاری مزایده شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی؛

کارخانه قدیم "غشاذر" فقط یک مشتری داشت

از سوی این لبنیاتی برگزار شد؛

خرید مواد اولیه "غشاذر" از طریق مناقصه

با موافقت هیات مدیره صورت می‌گیرد؛

"غشاذر" با صرفه‌جویی کارخانه شیرخشک می‌سازد

ارسال نظر