بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
آیا صف خرید در نماد شکربن، توجیه سرمایه گذاری دارد؛

ادامه رشد نرخ‌های فروش داخلی "شکربن" و افت صادرات

ادامه رشد نرخ‌های فروش داخلی
شرکت کربن ایران در ماه گذشته موفق به فروش ۳.۳۹۶ تن انواع دوده صنعتی داخلی و در حدود ۳۹۳ تن دوده صنعتی صادراتی شده که افتی نامحسوس را در مقایسه با ماه گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۳۶۳۱۶

خواندن۳دقیقه

شرکت کربن ایران+بورس نیوز


به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، این سوال که آیا خرید سهام شرکت کربن ایران در قیمت‌های بیش از ۱۰۴.۰۰۰ ریالی با ۶ درصد نوسان مثبت آن هم در روزی که کمتر سهمی در بازار سهام در صف فروش قفل نبود توجیه دارد یا خیر سوالی است که تنها سرمایه‌گذاران این روز‌های سهام این شرکت می‌توانند پاسخ آن را بدهند.

علیرغم گزارش نه‌چندان جذاب و اعلام سودخالص تنها ۱.۳۰۰‌ریالی به ازای هر سهم در ۹‌ماهه نخست از شرکت کربن ایران همچون دی‌ماه، گزارش‌های ماهانه منتشرشده این شرکت در بهمن‌ماه نیز حاکی از رشد مجدد و چشمگیر نرخ‌های فروش دوده داخلی و به ویژه صادراتی دارد.

جدول فروش شکربن+بورس نیوز

شرکت کربن ایران در ماه گذشته موفق به فروش ۳.۳۹۶ تن انواع دوده صنعتی داخلی و در حدود ۳۹۳ تن دوده صنعتی صادراتی شده که افتی نامحسوس را در مقایسه با ماه گذشته نشان می‌دهد.

جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی این شرکت در بهمن‌ماه ۱۳۹۹، ۷۲۷ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با عملکرد دی‌ماه سال جاری نشان‌دهنده کاهشی ۷۷ میلیارد ریالی در درآمدهاست.

مجموع کل درآمد‌های ۱۱ماهه این شرکت در حدود ۴.۹۷۱ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مبالغ مدت مشابه سال گذشته رشدی مناسب را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی تخصیص ۳۸۲ تومان سود برای هر سهم "شکربن"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود‌هایی که قیمت سهام را توجیه نمی‌کنند؛

ادامه روند عجیب افزایش نرخ‌های فروش "شکربن"

"شکربن" و اعلام سودی که قیمت‌های سهم را توجیه نمی‌کند؛

توجیه خریداران سهم "شکربن" چیست

از سوی شرکت کربن ایران اعلام شد؛

عرضه بخشی از محصولات "شکربن" در بورس کالا

ارسال نظر