بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
فروش فوق العاده
افزایش مقادیر فروش و همچنین رشد مجدد نرخ‌های فروش سیمان داخلی در بهمن‌ماه منجر به ثبت عملکردی مناسب از این شرکت در ماه‌های انتهایی سال ۱۳۹۹ شده است.
کد خبر : ۲۳۶۳۱۷

خواندن ۴ دقیقه

شرکت سیمان شاهرود+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که شاهد تشکیل صف فروش سنگین در نماد "سرود"، گزارش عملکرد بهمن‌ماه این شرکت حاکی از ثبت فروشی فوق‌العاده در بهمن‌ماه دارد.

گزارش بهمن ماه سرود+بورس نیوز

افزایش مقادیر فروش و همچنین رشد مجدد نرخ‌های فروش سیمان داخلی در بهمن‌ماه منجر به ثبت عملکردی مناسب از این شرکت در ماه‌های انتهایی سال ۱۳۹۹ شده که شاید ادامه این روند در اسفند ماه نیز بتواند مقادیری از دغدغه‌های سرمایه‌گذارانش را کاهش دهد.

نرخ فروش هر تن سیمان داخلی با بیش از ۵ درصد افزایش نسبت به دی‌ماه به ۲.۷۱ میلیون ریال رسیده و این در حالی است که در دی‌ماه نرخ‌های فروش سیمان این شرکت در حدود ۲.۵۷ مییلون ریال بود. جمع مقادیر تجمیعی فروش این شرکت تا پایان بهمن‌ماه در حدود ۱.۴۲۳.۰۰۰ تن بوده که سهم عمده‌ی ۱.۲۶۳.۰۰۰ تنی سیمان داخلی نقش عمده‌ای از فروش را بر عهده دارد.

علیرغم این افزایش نرخ در بهمن‌ماه، به نظر می‌رسد احتمال کاهش قیمت‌های دلار در صورت گشایش‌های سیاسی در ماه‌های آتی، تا حدود زیادی منجر به کاهش نرخ‌های فروش شود که این موضوع از دغدغه‌های سهامداران این شرکت در سال آتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

"سرود" و ادامه روند امیدوارکننده در سال۱۳۹۹

اشتراک گذاری :
ارسال نظر