بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
سهامداران
بخش "صدای سهامدار" امروز با توجه به پیغام‌های متعدد سهامداران بانک دی، سوال مهمی را از مسئولین این بانک مطرح کردند که "چرا قیمت سهام بانک دی در گشایش نماد آن در بازار دیروز بیش از ۲۵ درصد ریخت".
کد خبر : ۲۳۶۳۷۲

سهامداران بانک دی + بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، سهامداران بانک‌دی در بخش "صدای-سهامدار" سوژه‌ای را ارسال کرده که پرسش مهمی را به ظن آن‌ها در بر داشت و بورس‌نیوز وظیفه خود می‌داند که این موضوع را پیگیری کند.

در همین راستا، "صدای-سهامدار" بورس‌نیوز پذیرای سهامداران شد تا سوالی که امروز مقابل این بانک عنوان شد را مطرح و در صورت ارائه پاسخ این بانک، سریعا منتشر خواهد کرد. 

سهامداران

سوال: چرا قیمت سهام بانک دی در گشایش نماد آن در بازار دیروز بیش از ۲۵ درصد ریخت؟

اغلب سهامداران در پاسخ‌هایی که برای بورس‌نیوز ارسال کرده‌اند به دو نکته تاکید داشته‌اند.

۱- برای اینکه علیرغم اصلاحات و بهبود نسبی در عملکرد و صورت‌های مالی این شرکت، هنوز به شدت زیانده است.

۲- در ثانی ارزش بازار شرکت به رغم افت قیمتی ۷۲.۳ درصدی طی ۶ ماه و نیم اخیر، هنوز گران است.

 

بورس‌نیوز رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران "دی"، آمادگی درج پاسخ بانک دی را دارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در پاسخ به صدای سهامدار انجام می‌شود؛

مصاحبه اختصاصی بورس‌نیوز با مدیرعامل فرابورس ایران

دومینوی تکراری
بازخوانی پرونده دیگری از خصوصی‌سازی؛

دومینوی تکراری "فاهواز" برای خروج ...

در پاسخ به صدای سهامدار انجام می‌شود؛

مصاحبه اختصاصی بورس‌نیوز با مدیرعامل بورس کالای ایران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سجاد رضایی
United States of America
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
بهتر نبود بانک دی به جای خرید بلوکی بزاگرس با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت تابلو از سهم خود حمایت میکرد تا اینجوری نشه این سهم؟؟ چرا هیچکس هیئت مدیره رو زیر سوال نمیبره برای این عملکرد مزخرف؟ چه خون دل ها برای بقیه سهم ها درست کرد این بانک؟ چه ضرر ها زد به سهامداران خرد این سهم . واقعا اگر کسی دلش برای این مردم یک ذره میسوزه پیگیری کنه چرا ناظر پیشگشایش اولی رو مورد قبول ندونست اما منفی 25 درصد رو تایید کرد؟ واقعا آه و افسوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
سلام، من به شخصه، از مسئولانِ عزیزِ بورس نیوز، برای پیگیری درخواستِ سهامدارانِ بانک دی، صمیمانه تشکر میکنم، خدا لعنت کنه، آقای ...... رو، با فریبِ یک ‌میلیون سهامدار بانک دی و با پولِ ما مردم بیچاره، این بانکِ لعنتی دی رو، از ورشکستگی نجات دادن، پس چی شد، اون پیامهای زیبای شما که، در کانالِ سهام بانک دی، مدام مینوشتید، سهامدارِ صبورِ مسئولیت پذیر، حتمآ نتیجه صبرِ خود را خواهد دید، آیا این صبرِ یکساله و این قیمته سهام بانک دی، نتیجه مزدِ صبرِ ما بود، اگر دلتون به مردم نسوخته، لاآقل دلتون به خانواده شهدا میسوخت، پس چی شد این افزایش سرمایه شما در سالِ 99 ، مجوز بانک مرکزی اومد، پس چی شد این مجوز تآیید افزایش سرمایه بانک دی، توسطه سازمان بورس، پولِ مردم خوردن نداره، سرطان بشه به وجودتان .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
بعد از یک ماه انتظار از سهام دی خوب حق مردم رو دادین واقعا که سیر شدنی نیستین شما،چطور تورم داره بیداد میکنه ولی تو بحث سهامداری دقیقا ۱۸۰ درجه برعکسه واقعا که این دولت هم از کاه میخوره هم از کاهدون،
اسماعیل
United States of America
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
فساد و فساد و فساد و فساد . قوه قضاییه هم که انگار هیچ .چه اتفاقی باید بیافته تا واکنش نشان بدن؟