بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
بانک نارنجی پوش بر لبه پرتگاه
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به دیگ خالی پاستور و نسخه بی اثر ملاصدرا و...
کد خبر : ۲۳۶۳۸۵

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، هر چند دوستان در ملاصدرا برای درمان بازار تب زده جلسه برگزار کردند و نسخه پیچیدند؛ ولی نسخه شان جواب نداد و همانطور که بعضی اساتید پیش بینی می کردند، بازار در صف فروش قفل شده و فقط به مدد نامتقارن بودن دامنه، سبزی چند نماد معدود جور ریزش سایرین را می کشد‌. اما جالب اینجاست که باز هم تحلیل در این بازار جایی ندارد و مثلا بعضی ها در صف فروش روغنی ها می ایستند تا سهم بفروشند و کمی آن طرف تر، در صف خرید با کد ملی روغن بخرند! حال این روزهای بازار چقدر آشناست...

 

تلنگر بیت کوین به سرمایه گذاران 


اما عده ای هم بودند که صف می کشیدند تا سهام بفروشند و بیت کوین بخرند؛ توجیه شان هم این بود که سرمایه گذاری در کشور ما پر ریسک است و آن سوی مرزها سرمایه گذاران امنیت بیشتری دارند؛ ولی امروز بازار کریپتوکارنسی ها هم سرخ رنگ بود و افت ناگهانی بیت کوین، تلنگری بود به آنها که بازار ارزهای دیجیتال را مدینه فاضله می انگاشتند. حواس تان باشد از اینجا رانده و از آنجا مانده نشوید.

 

زیان خطرناک بانک با کلاس

 

بانک وابسته به شهرداری که اوایل کارش با حسن خدمات و وابستگی به نهاد بالاسری خود، در جذب مشتری موفق بود؛ در آزمون عملکرد مردود شده و زیان انباشته ای ۱۱۰۰ درصد بالاتر از سرمایه دارد! امیدواریم دلیل این زیان حاتم بخشی به بالا سری ها از خزانه بانک نبوده باشد.

 

کفگیر و دیگ خالی پاستور 


هر وقت کفگیر پاستور به ته دیگ می خورد باید ترسید. مثل حالا که نه فقط برای انتشار اوراق و تامین مالی از بازار سرمایه نقشه کشیده اند، بلکه به چندرغاز ته جیب مردم هم رحم نمی کنند و برنامه افزایش ۱۰ درصدی حق الامتیاز و حق از سهم از اپراتورهای مخابراتی را چیده اند و بعد هم در نظر دارند هزینه های رسانه تحت نفوذشان را هم از جیب ملت بدهند. منتظر افزایش هزینه های اینترنت و... باشید و برنامه های کم مخاطب رسانه شان را هم با دقت نظاره کنید که پول تولیدش، از جیب خودتان خواهد رفت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
جدا معتقدم منطق بازار خودشو بر روند معاملات تحمیل میکنه ! و این فراتراز دستکاری و پروزه سازی و فساد و سوء استفاده برخی جریاناته که واقعیته و همه میدونیم ! و دربسیاری از سهما این منطق ارزندگی با توجه به تورم مزمن وانتظاری و شرایط خاص کشورمان خودشو درمعاملات نشون میده ! فریب منفی بافان حرفه رو نخوریم !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
انگار مفهوم خصوصی سازی در این کشور درست تعریف نشده.یا شاید هنوز مجلس انقلابی نمی فهمه.
سام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
در بدترین دوران تاریخ ایران قرار داریم