بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
میزان درآمد اپراتور بورسی به ۲۱۴ هزار میلیارد ریال رسید؛

افزایش درآمد ۲۴ درصدی سالانه "همراه"

افزایش درآمد ۲۴ درصدی سالانه
بیشترین میزان درآمد "همراه" در اختیار بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» بوده، این بخش نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۳۶۳۹۹

خواندن ۵ دقیقه

همراه اول+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری، مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲۰٫۵۸۹ میلیارد ریال به ثبت رسانده، از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز میزان درآمدی برابر با ۲۱۴ هزار میلیارد ریال را گزارش کرده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "همراه"

درآمدهای شناسایی شده

بر پایه این گزارش، مجموع درآمد‌های حاصل‌شده ارتباطات سیار ایران در بهمن‌ماه، نسبت به ماه گذشته و دوره مشابه سال گذشته به ترتیب با ۴ و ۳۱ درصد افزایش روبه‌رو بوده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه سال ۹۹ ثبت‌شده رشد ۲۴ درصدی را شاهد بوده است.

بیشترین میزان درآمد ثبت‌شده "همراه"

درآمد ثبت شده

بر اساس گزارش ارائه‌ شده، بیشترین میزان درآمدی که ارتباطات سیار ایران در بهمن‌ماه سال جاری کسب کرده، از بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» به مبلغ ۱۱٫۵۲۵ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی بیشترین درآمد را «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۷٫۶۵۹ میلیارد ریال در اختیار داشته است.

بیشترین درآمد شناسایی شده

همان‌طور که گفته شد، بیشترین میزان درآمد "همراه" در اختیار «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» بوده، این بخش نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۰ درصد رشد را تجربه کرده است.

از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه نیز این بخش ۱۱۵٫۸۱۶ میلیارد ریال درآمد را کسب کرده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد را شاهد بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

رشد ۳۳ درصدی درآمد‌های "همراه"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۳۳ درصدی درآمد‌های
ارتباطات سیار ایران در دی‌ماه سال جاری، ۱۹.۷۵۰ میلیارد ریال درآمد را ثبت کرد؛

رشد ۳۳ درصدی درآمد‌های "همراه"

دکل‌های مخابراتی که ۲ هزار میلیارد تومان درآمد را گزارش کردند؛

افزایش ۴۵درصدی درآمدهای "همراه"/ رشد ۳درصدی درآمد ماهانه

مخابره رشد ۳۷درصدی درآمدها از دکل اپراتور اول؛

درآمد ۱۹.۳۸۵ میلیارد ریالی "همراه"

ارسال نظر