بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید شد:

پی‌ریزی "ثالوند" برای شرایط ضدرکودی مسکن

پی‌ریزی
مدیر مالی شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند گفت: احتمالا در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان اسفندماه ۹۹، آنچه در بودجه پیش‌بینی شده را پوشش خواهیم داد و این، اتفاق خوشایندی خواهد بود.
کد خبر : ۲۳۶۵۰۶

به گزارش بورس نیوز، اگرچه در چند ماه اخیر بسیاری از سهم‌های بازارسرمایه، بازدهی منفی برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته اما؛ نمادهایی هم بوده که مورد اقبال قرار گرفته و رشد کرده است. "ثالوند" از ابتدای مهرماه تا کنون بازدهی تقریبا ۸۷ درصدی برای سهامداران به ارمغان آورده است!

شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند در ۵ ماهه ۲۱۶ میلیارد ریال فروش داشته که رقم قابل قبولی است.

ابوالفضل محمودی معاونت مالی و منابع انسانی شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز در خصوص دلایل اقبال این سهم بیان کرد: اتفاق خاصی که در مورد آن اطلاع رسانی صورت نگرفته باشد، در شرکت رخ نداده است. ولی فروش شرکت مطلوب بوده و احتمالا در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان اسفندماه ۹۹، آنچه در بودجه پیش‌بینی شده را پوشش خواهیم داد و این، اتفاق خوشایندی خواهد بود.

وی افزود: استراتژی این شرکت، همواره اجرای اقدامات ضد رکودی در شرایط رکودی بازار مسکن بوده است. به عبارتی، همواره تلاش کرده ایم از رکود بازار مسکن بعنوان فرصتی برای تحقق اهداف شرکت استفاده کنیم تا در دوران رونق بازار مسکن، پروژه های کافی برای عرضه در بازار داشته باشیم.

محمودی اضافه کرد: تهاتر، تنوع بخشی به روش های فروش و تقویت تبلیغات و تمرکز بر بازاریابی هدفمند با کمترین هزینه، از جمله اقداماتی بوده که در این سال ها به مدد آنها، در خنثی کردن دوره های رکودی بازار مسکن موفق عمل کرده ایم. در حال حاضر هم، طرح ها و پروژه های متعددی در دست اجرا داریم که در بلندمدت، روند مثبت سودآوری شرکت را حفظ خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر