بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
روند صعودی درآمدزایی از قفسه‌های این فروشگاه‌ها ادامه دارد؛

درآمد "افق" در بهمن نیز صعودی بود

درآمد
مجموع درآمدهای عملیاتی که "افق" از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۴ درصد افزایش درآمد را گزارش کرده است.
کد خبر : ۲۳۶۶۴۶

خواندن ۴ دقیقه

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱۴٫۷۸۷ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز این درآمد‌ها بالغ‌بر ۱۳۴٫۸۱۱ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد بهمن‌ماه

درآمد‌های ثبت‌شده "افق" در سال جاری

عملکرد بهمن‌ماه

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که از "افق" در بهمن‌ماه ثبت‌شده در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد افزایش را تجربه کرده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۶ درصد رشد را شاهد بوده، همچنین مجموع درآمدهای عملیاتی که "افق" از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۴ درصد افزایش درآمد را گزارش کرده است.

میزان فروش محصولات فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

حجم فروش بهمن‌اه

بر اساس این گزارش، "افق" در بهمن‌ماه سال جاری میزان فروش محصولات را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۱۱۶.۷۸۷.۵۶۵ عدد اعلام کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش فروش را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن ماه نیز مجموع فروش این فروشگاه‌های زنجیره‌ای برابر با ۱.۳۰۲.۱۷۸.۸۰۳ عدد گزارش‌شده است.

بیشتر بخوانید:

رشد ۷۳درصدی فروش سالیانه "افق"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نوسان نرخ مواد عرضه‌شده بر قفسه‌های این فروشگاه‌ زنجیره‌ای بررسی شد؛

رشد ۷۳درصدی فروش سالیانه "افق"/ بیشترین رشد نرخ ازآن شوینده‌ها

ارسال نظر