بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
رشد ۹۶درصدی درآمد سالانه
"شهرن" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری خود میزان فروش محصولات خود را برابر با مبلغ ۴۴.۹۲۱ تن اعلام کرد.
کد خبر : ۲۳۶۶۷۳

خواندن ۴ دقیقه 

نفت بهران + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی شده "شهرن" طی دوره یک‌ماهه مبلغی بالغ‌بر ۷.۴۱۰ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه نیز درآمد‌های این شرکت برابر با ۵۲.۱۶۶ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

عملکرد ماهانه

درآمد‌های شناسایی‌شده "شبهرن"

روند درآمد شبهرن+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد‌هایی که نفت بهران در بهمن‌ماه سال جاری کسب کرده، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۹۶درصدی بوده و نسبت به ماه گذشته نیز با رشد کمتر از یک‌درصدی مواجه بوده است.

مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری، نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۶درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

میزان فروش محصولات نفت بهران

میزان فروش محصولات

بر اساس گزارش صورت گرفته، "شهرن" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری خود میزان فروش محصولات خود را برابر با مبلغ ۴۴.۹۲۱ تن اعلام کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید:

کاهش سود عملیاتی "شبهرن" در ۶ ماهه نخست

اشتراک گذاری :
ارسال نظر