بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸
رئیس سازمان بورس خبر داد:

واریز سود سهام عدالت تا پایان سال

واریز سود سهام عدالت تا پایان سال
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تصمیم بر آن شده که سود سال ۱۳۹۸ نیز به صورت متمرکز به حساب دو گروه واریز شود و از سال آینده از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی برای سهامداران غیرمستقیم عدالت و از طریق خود شرکت‌ها به حساب سهامداران مستقیم عدالت واریز شود.
کد خبر : ۲۳۶۹۵۱

خواندن ۲دقیقه

سود سهام عدالت+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص سهام عدالت و پرداخت سود سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: مشمولان سهام عدالت دو روش را برای آزادسازی سهام خود انتخاب کردند؛ یک گروه روش غیرمستقیم را انتخاب کردند و به این ترتیب مدیریت پرتفوی خود را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی واگذار کردند. گروهی دیگر مدیریت مستقیم را برگزیده که این سهم در پرتفوی آن‌ها وارد شده است.

وی ادامه داد: سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ که از شرکت‌های سرمایه‌پذیر موجود در پرتفوی سهام عدالت تشکیل شده، در حال تجمیع است. این رقم در حدود ۲۰۰ هزار تومان برای آن دسته از سهامدارانی است که تمامی سهم خود را نگهداری کرده و هیچ سهمی نفروخته باشند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: تصمیم بر آن شده که سود سال ۱۳۹۸ نیز به صورت متمرکز به حساب دو گروه واریز شود و از سال آینده از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی برای سهامداران غیرمستقیم عدالت و از طریق خود شرکت‌ها به حساب سهامداران مستقیم عدالت واریز شود.

دهقان دهنوی گفت: تلاش بر این است تا پایان سال جاری این رقم به حساب سهامداران عدالت واریز شود. چنانچه سود چند شرکت نیز تجمیع نشود، مابقی آن در سال آینده واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سود سهام عدالت همه مشمولان از طریق سجام واریز می شود

اشتراک گذاری :
ارسال نظر