بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
سنگ‌‌های پیش‌پای
مدیرعامل شرکت لیزینگ ایران گفت: به علت شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت اخذ تسهیلات جدید بانکی با مشکلات بسیار مواجه است.
کد خبر : ۲۳۷۰۶۱

خواندن ۲دقیقه

سنگ‌‌های پیش‌پای

به گزارش بورس نیوز، علی اصغر سفری، مدیرعامل شرکت لیزینگ ایران درخصوص واگذاری تعدادی از املاک ارزنده شرکت اظهار کرد: براساس آرای دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر، واگذاری تعدادی از املاک ارزنده شرکت از جمله ساختمان دفتر مرکزی شرکت به ارزش تقریبی ۵۵۰ میلیارد ریال به شرکت زرین‌غزال قطعی شده و اقدامات برای تحویل و تصرف آن‌ها از سوی شرکت زرین غزال در دست پیگیری است.

وی همچنین درباره زیان‌انباشته شرکت افزود: باتوجه به زیان‌انباشته در پایان سال مالی ۱۳۹۸ شرکت مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شده که تنها راهکار افزایش سرمایه بوده و مذاکرات لازم برای تحقق این مهم در جریان است.

مدیرعامل شرکت لیزینگ ایران درخصوص اخذ تسهیلات بیان کرد: نرخ تسهیلات متناسب با دستورالعمل بانک مرکزی بوده و به علت شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت اخذ تسهیلات جدید بانکی با مشکلات بسیار مواجه است.

سفری درباره مطالبات مشکوک الوصول و مطالبات غیرجاری شرکت گفت: براساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی، شرکت ضمن عدم شناسایی سود و جرایم دیرکرد ملزم به اخذ ذخایر کافی برای پوشش مطالبات مشکوک‌الوصول بوده که زیان‌انباشته شرکت ازاین بابت است. از این رو برنامه‌ریزی و پیگیری برای وصول مطالبات غیرجاری شرکت در دستور کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ملک "ولیز" روی میز مزایده

اشتراک گذاری :
ارسال نظر