بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه:

ذوب آهن اصفهان، ایران را در جمع تولیدکنندگان ریل دنیا قرار داده است

ذوب آهن اصفهان، ایران را در جمع تولیدکنندگان ریل دنیا قرار داده است
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: در گذشته طی فرایندی طولانی ریل مورد نیاز را از کشور اتریش تهیه می‌کردیم، اما به عنوان یک ایرانی خوشحال هستم که ذوب آهن اصفهان، ایران را در جمع تولیدکنندگان ریل دنیا قرار داده است.
کد خبر : ۲۳۷۰۹۴

خواندن ۲دقیقه

ذوب آهن اصفهان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، فرنوش نوبخت، نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی اظهار کرد: از کادر مدیریتی ذوب آهن اصفهان در بخش‌های مختلف بابت تولید محصول استراتژیک ریل تشکر می‌کنم، تولید این محصول رویایی بود که در ذوب آهن اصفهان به واقعیت پیوست.

وی افزود: برای تعمیر و نگهداری خط پنج متروی تهران ۲۵۰ تن ریل UIC۶۰ از ذوب آهن اصفهان تحویل گرفتیم و در بخش‌های مختلف در حال نصب است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه ادامه داد: در گذشته طی فرایندی طولانی ریل مورد نیاز را از کشور اتریش تهیه می‌کردیم، اما به عنوان یک ایرانی خوشحال هستم که ذوب آهن اصفهان، ایران را در جمع تولیدکنندگان ریل دنیا قرار داده است.

این مقام مسئول ادامه داد: تولید محصولی با این درجه از اهمیت، کیفیت و استاندارد‌ها که در گذشته تولید نمی‌شد دستاوردی عظیم به شمار می‌رود.

نوبخت گفت: در گذشته واردات ریل خروج ارز از کشور را در پی داشت، اما هم اکنون ذوب آهن با تولید ریل ارزآوری قابل توجهی را برای کشور حاصل کرده است.

وی گفت: بیش از نیم قرن دانش و تجربه پشتیبان تولید ریل ذوب آهن اصفهان بوده و این مهم اطمینان و اعتماد را برای مصرف‌کنندگان از این محصول در پی دارد.

بیشتر بخوانید:

سهامدار عمده "ذوب" با افزایش سرمایه موافقت نکرد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خودکفایی ایران درصنعت ریل با ذوب آهن اصفهان
معاون امور صنایع وزارت صمت در متافو خبر داد؛

خودکفایی ایران درصنعت ریل با ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان تنها تولید کننده موفق فولاد بدون یارانه انرژی
در نشست خبری مدیران عامل صدرتامین و ذوب آهن اصفهان عنوان شد؛

ذوب آهن اصفهان تنها تولید کننده موفق فولاد بدون یارانه انرژی

ارسال نظر